14 Şubat 2021

Çok da farkında olmadan epey ara veriyorum. Bahar gibi birkaç günden sonra yeniden kış geliyor. Havanın sıcaklığında ki iniş çıkışlara uyum sağlamakta güçlük çekiyorum. Dünyayı artık her zaman ki gibi değil de gerçekte olduğu gibi mi görüyorum, yoksa o hep öyleydi de ben mi görmüyordum düşüncelerine esir olmuş durumdayım, çözemiyorum..
 
Gerçekten içime sinen kullanışta ve görünümde olana dek sök-ör yaptım. İyi miyim bilmiyorum. Bu son hali onu biliyorum. Robadan veya yakadan başlama işlere taktım bu yıl. Bir kaç denemeyle yapabildiğimi görünce de birçok şey yapmak istedim. Leylak ipin son hali bu mini hırka oldu, yine yakadan başladım.
Ara sıra tığı da aldım elime. Yılar önce ördüğüm gül yapraklı deseni tekrar yapmak istedim. Hem fazlaca uçuk rengi hemde kalınlığı pek istediğim gibi olmasa da devam ediyor şimdilik.
Bu sabah bir sürpriz bekliyormuş beni meğer çok sevindim görünce bir kaç gün önce soğanları aktarmıştım yeni saksıya pek umudum yoktu açmasına dair ama bugün beni şaşırttı bir tane daha tomurcuğu var, hemen yanındaki sümbül de yakında patlatacak sürprizini yaprakları azcık kurcalayınca gördüm mor çiçeğini.
Hırkamla takım yastığım da olacak beraber salonda ne şık olacağız kimbilir. Kalınlığı kesinlikle daha uygun pembeye göre daha çabuk biteceği kesin. İyi haftalar dilerim... :)

18 yorum:

  1. Derya hanım kazak güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Hırkanız çok şık olmuş, yaptığınız güllerde...Leylak rengi daha yakışmış modeli daha bir göstermiş sanki... Ellerinize sağlık... Örmek bir şeyler üretmek iyi gelir insana bence, mükemmeliyetçi oluyoruz bazen yaptığımız işlerde, içimize sinene kadar baştan alıyoruz her şeyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler evet leylak rengi ip daha kalın daha iyi duruşu var bence de, aslında yamuk yumuğuyla da beğenirdim çoğu şeyi ama şu günlerde olana kadar peşini bırakmama huyu çıktı :)

      Sil
  3. hırkan güzel olmuş, iyi günlerde giy. Benim de sümbüller açmış biraz topladım içeri suya koydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ah sümbüller toplayıp vazoya almaksa müthiş :)

      Sil
  4. Derayacım kazağını instagramdan da görmüştüm , yine
    harikalar yaratmışsın. Annem de senin gibi , nasıl özenli ve hızlıca örüyor. ben biraz daha tembelim. belki tek bir işe yoğunlaşmıyorum, daldan dala
    atlayınca olmuyor aslında. bu cuma bende nergis soğanı aldım ve bahçeye
    ekeceğim. çünkü onlarda yavruluyor ve bu mevsimde açmaya başlıyorlar. sümbül soğanlarım vardı üç tane ama çok çelimsizler. ikisi açtı ama
    çiçekleri de çok zayıf. yine de çok seviyorum sümbül ve nergisleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Buketcim :) canım tez hemen bitsin istiyorum, keyifle bir örgü öremiyorum :/
      Nergisler bahçede çok daha güzel oluyor kesinlikle çoğalmaları da şahane daha sonra ki seneye bahara daha kalabalık olurlar :)

      Sil
  5. Hırkaya bayıldım , ellerine sağlık , çok güzel hem modeli hem rengi. Bazen mevsimlerle ilgili aynı şeyi ben de düşünüyorum. Sevgiler 🌹🐾

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekküür ederim :) bir kafa karışıklığı var bir net ve duru olamıyorum

      Sil
  6. Hırka bebek hırkası mantığıyla örülüyor galiba. Çok güzel olmuş. Belkş ben de örebilirim. O yastığın örneğini bir yerlerden hatırlıyorum, ama çıkaramadım. 3 yastıklık emek gerekir sanıyorum.
    Yakında 1 yıl dolacak. Bugüne kadar sağ salim geldik, azıcık daha sabır. Bloga zorla yazacak halin yok, canın nasıl isterse öyle yap bence. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru küçükken Çınara böyle çok yelek örmüştüm :) Örerseniz sayı vs bilgileri paylaşırım, yılllar evvel yine örmüştüm ama bir sırada iki sıra örülüyor gibi ağır ilerliyor bir adaha da denememişim bu güne kadar :) Katılıyorum bende öyle yapmaya çalışıyorum ama bişeyler yazmayınca içten içe bir ihmal ve tembellik sanırım beni rahatsız ediyor biraz :/ Çok teşekkürler..

      Sil
  7. bu sarı papatya de mi yaa yolarda görüp hep fotosunu çektiğim, şök-ör bilmiyodum bu terimi saol öğrendiim, eski dünya eski hayat unuttuk yaaa :) anılarımız yok oldu sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bu sarı sümbül papatyaya çok var daha, biz ören hanımlar içinde çok yaygındır bu terim.

      Sil
  8. Bayıldım hırkana Deryacım. Tabi ki kırlentine de. Hatta o kırlentin küçük versiyonlarından yapabilirim diye düşündüm :))
    Aklımda 40 fikir sürekli ama uygulayacak Şebo yok işte :))
    Öpüyorum seni ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şebnemcim :) yaparsan şimdiden kolay gelsin, öyleyiz ruh halimiz enerjimiz çoğu zaman bişeyler yapmaya yetmiyor günü bitiriyoruz ancak :/ Öpücükler sevgiler....

      Sil
  9. Vazo çok güzel maşallah diyelim:)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...