9 Aralık 2020

"Beklentim yokmuş gibi davranıp, içime dünyalar kadar umudu sığdırmaktan yoruldum" Nilgün Marmara
Bugün günümüzü güzelleştiren minik. Yuvası süt fabrikasının bahçesinde, geçen hafta ki yürüyüşte oradan geçerken bağrışlarını duyunca tanışmıştık. Bugün yine geçerken Çınar hatırladı bakalım dedik, bir hafta da nasıl büyümüş, yuvasının önünde koca bir kalıp peynir vardı. Biz ilgilenince temkinli yanımıza kah sokuldu, kah geri kaçtı. Derken hop ağaca tırmandı, etrafı izledi, kıpır kıpır, bir ara orada kalıp inemeyecek sandık ama öyle yetenekliydi ki, başının çaresine baktı. Minicik..

17 yorum:

  1. nilgün marmara çok iyi bir şairimiz yaa. nette bi foto var, bulabilirsiin, cemal süreyya, yaşar kemal, edip cansever, turgut uyar, nilgin marmara filan aynı masada ne güzel bir foti ama yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o fotoğrafı biliyorum deep gerçekten çok güzel bir kare, şimdi bir daha aratıp baktım resimlerine, çok hassas bir kalpmiş onun ki, çok farklı.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Değil mi? çokda oyuncuydu kıpır kıpır :)

      Sil
  3. Ay ne zamandır gördüğüm en güzel kedi olabilir bu!

    YanıtlaSil
  4. 😢 bu dizeleri her okuyuşumda istemsiz gözlerim yaşarıyor...

    Bayıldım o miniğe ,nasıl güzel bir surat o öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok duygusal gerçekten :(
      Miniş pek tatlıydı, birde miyavlayışı var ki, oyuncu al kucağına bırakma diyordu, ahh işte ben bir yapabilsem.. :)

      Sil
  5. 2020 benim de kedi sevme ve besleme yılım oldu.

    YanıtlaSil
  6. Ay O'nu almadan nasıl geldiniz eve.ben çok korkuyorum evde nasıl olur diye ama bu çok güzel,korkularımı silecek kadar.bahçeli eve taşınacak kadar güzel😻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın Çınar tutturdu ne olur bizim olsa eve götürsek diye, aynı hissiyatlardayız aslında, bu bir eşya değil ki olmazsa kaldırıp atayım, cinsim ben güvenemiyorum kendime, yapabilirmiyim, alışırım belki ama emin olamıyorum, aslında bir yanım çok istiyor bilmiyorum, benimde dilimde aynısı ah bir bahçeli ev olsa..

      Sil
  7. O mısra corona için algılanmaya çok müsait ama biz öyle düşünmeyelim:)
    Beklentimiz var elbette. Umudumuz da. Çok şükür ki bilim insanları bizim için harıl harıl çalışıyor. Ben hep böyle düşünüyorum gerçekten de. Sadece biraz daha sabır...
    Ah o kedi ne güzelmiş öyle. Bebek daha:) Sanki bir filmin başrolündeymiş gibi. Şahane pozlar yakalamışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sabırlı ve umutlu olmak önemli. Çok tatlıydı, pozlar da verdi bir okşayamadık ama olsun kendini koruması hoşuma gitti, çok ihtiyatlı insanlara karşı :)

      Sil
  8. nasıl tatlı bir şey o maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Zeynepcim, bizde çok sevdik ziyaret edip duruyoruz :)

      Sil
  9. Nasıl da güzel poz vermiş, ah o minnaklarr <3

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...