11 Aralık 2020

Son günlerde ki birşeyler yapma hevesim sönmesin diye uğraşıyorum. Berelerden şapkaya geçtim. Merak ettiğim birşeydi ördüm rahatladım. Üç kere ördüm söktüm ama olsun. Nohut örgüsü boyunluk da bitti. Pek gezip tozamasak da şu günlerde şapkalar, bereler, atkılar tamam.

Ben sabır işi olur dediğim başlarken azıcık endişelendiğim angora örgüm beni şaşırtmaya devam ediyor. Araya bir takım işler alsam da kazağın kol kesimine gelmişim bile. Hızlı ilerlediği gibi, örmesi de güzel. Hep kalın iplerle çalışmış biri olarak bugüne kadar çok şey kaçırmışım. Bitmez bu diye yanlış fikirler yaratıp, caanım incecik örgülerden mahrum kalmışım. İnşallah bittiğinde birşeye benzer.


A.H. Tanpınar okumaya devam. Kitaptaki Türkçe hoşuma gidiyor, bazı kelimeleri anlamıyorum, anlamına bakıp devam ediyorum.

18 yorum:

  1. boyunluğunsa şapkanda güzel olmuş iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. I'm just making small things lately. I think thin yarn is definitely more suited for knitting than crochet. My fingers ache if I try to use too thin a yarn or hook. Have several thick skeins waiting to be turned into cowls. Should start one since it is cool enough now in the evening. Of course, all I do is sit at home mostly. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Tammy, Unfortunately, the virus condemns us to the house. Fortunately, I have hobbies and try new things. I wish facilities for the hat already stay lovingly..

      Sil
  3. Melon şapka güzel olmuş. Eliniz alıştıysa artık, epeyce örersiniz benim gibi. Boyunluk şahane duruyor ve ördek başı yeşil kazak 'Ben güzel olacağım' diye bağırıyor hakikaten. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kolaymış ama ben illaki bir parça büyük olsun azıcık daha uzun olsun derken üç kere prova edip ilk denilen gibi yaptım sonunda :) Umarım yeşil kazak öyle olur bu ipin sökülmesi çok zormuş, çok teşekkür ederim...

      Sil
  4. Ne güzel örgü örebilmek:) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Tanpınar cümleleri çok hoş derinlikte,ben sadece saatleri ayarlama enstitüsü'nü okudum😟tembelim bu konuda.ince triko çok severim.Senden aşka geldim delinen patiklerimi gözeme mi denir yama yapıcam bir orlon mili buldum birde siyah orlon.Bakalım çöpe gitmezse hepsi iyidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şu an onu okuyorum. Kitap bende de çok hızlı değil :) Süpermiş aşka getirdiysem, kolay gelsin, umarım işe yarar şekilde sonuçlansın o zaman inşallah :)

      Sil
  6. angora örmek keyiflidir. bende mor bir hırka başladım. bu ağrılı sancılı günler ne kadar müsade eder bilmşyorum ama heyecanlıyım örmek için
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor şu ara favori renklerimden, biraz ilerleyince paylaşırsan ne güzel olur merak ettim Zeynepcim kolay gelsin, bende bir süveter düşünüyorum angoraya taktım kazak bitmedi ama olsun benim rengimde mor, tedavi sürecin kolay-çabuk ve acısız geçsin inşallah..

      Sil
  7. Yıllardır vazgeçemedim bu angoralardan, senin de sevmeni sevdim. Bi ara da iki kat yapıp hırka örmeni tavsiye ediciğim <3<3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ececim bende hayıflanıyorum şimdiye kadar niye bu kadar ihmal ettim diye, hakikaten örüşü duruşu herşeyi güzelmiş çok geç farkettim :/
      İki kat tavsiyen aklımda hatta bir süveter istiyorum öyle dediğin gibi yapacağım inşallah :)

      Sil
  8. aaa ne güzel örgüler olmuş elinize sağlık yeşilin tonuna bayıldım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, değil mi, yeşili bende çok severek aldım, benden de sevgiler... :)

      Sil
  9. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim haber verdiğiniz ve davet ettiğiniz için, telegramı hiç kullanmadım bir bakayım öğreneyim çok isterim tabi tekrar teşekkürler..

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...