4 Kasım 2020

Yine mısır ekmeği. Bu defa pırasalı. Bana göre bu en iyi hali. Sıcakken enfes olan, soğuyunca tıkız olan ekmek pırasayla asla öyle olmadı. Hamur aynı sadece kıyılmış pırasa az zeytinyağında azıcık kavrulup öyle katılıyor hamura.
Örüyorum, pişiriyorum, temizliyorum, bunalıyorum.
Kendimi olabildiğince oyalamak istiyorum. Çoraplara bir tane daha ekledim. Kalan ipler diyeceğim ama ne bereketliymiş, parça parça kullanınca bitmek bilmediler. Hala bir tane daha çıkabilir.
Tuval almıştım geçtiğimiz haftalarda, baktım ilhamın geleceği yok, bugün azıcık da boyalarla oyalandım. Bu anlamda bir eğitim almak ne güzel olurdu diye geçirdim içimden.

12 yorum:

  1. Çoraplar güzel olmuş tam kışlık

    YanıtlaSil
  2. çorap yine çok güzel olmuş. ellerine sağlık afiyet olsun mısır ekmeği hiç denemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynepcim, ekmeği tavsiye ederim.

      Sil
  3. Ellerine sağlık, sağlık ve huzurla giy inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Kiloluk mısır unu almalıyım, çünkü balık kızartmak için aldığım minik bir paketten kalan var. Pırasalıyı denemem lazım.
    Çoraplar harika yine. Artık ben de başlayıp biraz terapi olmalı. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğinizi düşünüyorum pırasalı mısır ekmeğini :) ben birkaç koldan başladım çoraptır beredir aynen terapi mahiyetinde iyi de geliyor gerçekten :) çok teşekkürler..

      Sil
  5. Pırasa almamak için direniyorum, henüz hazır değilim kış sebzelerine :)
    Resim, eğitim deyince aklıma Bayram Gümüş geldi. Bildiğim kadarıyla bir akademi/üniversite filan eğitimi yok, Bayram Bey'e lazım da değilmiş zaten, çok beğeniyorum resimlerini. Yani naif resim pek sevmememe rağmen onun resimlerinden gözlerimi alamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle dedim dedim geçen iki hafta önce almaya başladım mecbur kaçış yok :) Bayram beyi duymadım hemen bakıyorum, bana eğitim çok lazım, biliyorum şu an zor olsa da geçti işte aklımdan, normale özlem... biraz kendi kendime resim yapan videolar falan izliyorum, oyalanmaca işte :)

      Sil
  6. Thank goodness for lovely things and useful, creative hobbies to occupy our hands and calm our minds. Take care.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Good thing you have hobbies. Really good. Thank you Tammy. Take care too.

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...