30 Ekim 2020

Yavaştan yünlerle iplerle kaynaşıyorum. Demek ki kışı beklemişim. Geçen yıl epey çok örerek bıkkınlık safhasına geldiğim çorapta bu yıl ki açılışı yaptım.
Desen yapmayı çok seviyorum. Bir de mini cüzdanlar.
Kışın vazgeçilmezi bozayı hepimiz seviyoruz. Geçen yıl kendisi yapıp satan bir bozacı vardı. Bir akşam sokaktan seslenişini duyduğumda kulaklarıma inanamadım. Aynı gün alıp denemiştik, güzeldi. Bir takım güzel gelenekler keşke bitmese, unutulmasa.
Baharda çilek bahanesiyle ne çok pasta yaptım, bugün de tarçın-elma kokusunu bahane edip elmalı turta yaptım. Yağmurluydu gün, tam kendimi azıcık iyi hissedecektim ki Ege Denizinde ki deprem haberini aldım, umarım kimseler zarar görmez, 2020 gerçekten ne kadar uğursuz bir yılmışsın :(

12 yorum:

  1. eline sağlık çorap harika görünüyor. cüzdan fikri muhteşem. bir elmalı pasta bende yapmak istiyorum fırınımda küçük bir sorun var halledilebilir yakın zamanda inşallah. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynepcim, desen sevince heryere uygulamak istiyorum cüzdan örmeyi de sevince hemen birleşti fikir :)

      Sil
  2. There's way too much crazy happening this year. Your yarn work is always lovely. And the apple pie looks delicious!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Tammy, I hope that all disasters have waited for this year, we will stay with it and get over the virus, thank you very much.

      Sil
  3. Para cüzdanı çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. heey deprem dışında uzun zamandır yazdığın ilk olumlu yazıydııı :) oleey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mu bunalım yazıyorum? aslında epey dikkat ettiğimi düşünüyordum ama pek de öyle değilmişim anlaşılan, teşekkür ederim deep bundan böyle daha olumlu olmaya çalışacağım yani inş :)

      Sil
  5. Ellerine sağlık <3<3<3 minik kabağın da desenlerine heyecan versin dilerim <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ececim, seninde heyecan ve ilhamnın çok olsun ;)

      Sil
  6. Geçen seneki çoraplarının hepsi birbirinden güzeldi, yine buralara renk cümbüşü olacak desene. Bozayı çok severim ben de, uzun zamandır kısmet olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli kızın çeyizi misali, yıllar içinde sırayla, battaniye yastık cüzdan derken şimdi kolleksiyonda çoraplara sıra geldi sanırım Semicim, renkli kareler o garanti :) Boza severiz hepimiz, yakın vakitte içebilmen dileğiyle..

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...