19 Ekim 2020

Haftasonu orman yürüyüşü yaptık. Bizim için çok geç bir keşif olmasına hayıflansak da, geç olması hiç olmamasından iyidir diyerek, sonbaharın serin arada bir hafif atıştıran damlaları eşliğinde güzelim ağaçlar arasında uzun uzun yürüdük. Etrafta çok fazla başıboş köpek vardı ve onlara karşı uyarı tabelaları o biraz tedirgin ediciydi ama neyse ki herhangi bir sorun yaşamadık.
Hep göl çevresinden göle yakın yürümeler yapardık. Bu defa tepelerden ağaçlar arasından yürüdük, yol kısmında zırt bırt geçen arabaların olmayışı çok iyiydi. Arabasız yollar, betonsuz alanlar.. Fırsat olan her görüş alanında Eymir'e baktım. Suya bakmak ne kadar huzur verici.
Hava birkaç gün bulutlu olacakmış, dün akşam da fırtına gibi birşey oldu, rüzgar yağmur epey şiddetliydi. Bugün gri bir güne uyandık. Kurumasından umudum olmasa da çamaşır astım sabahtan.
Çoktandır aklımdaydı, nihayet dün yaptım. Mısır ekmeği özlemişim. Bir Çınar'a sevdiremdim bunu.
Sağlıklı güzel bir hafta dilerim...

16 yorum:

  1. güzel bir gün geçirmişsiniz doğada olmak gibisi yok, mısır ekmeğinin tarifini isterim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğada olup yeşile ağaca bakmak gerçekten harika, tarifi ekleyeceğim sonraki posta :)

      Sil
  2. Ne güzel olmuş Eymir yürüyüşü, fotoğraflar da çok güzel 🧡 Dün akşam fırtınayla beraber biraz dolu da yağdı, fark ettiniz mi? Ne biçim havalar bunlar?!
    Mısır ekmeğini çok seviyorum, valla içinden gelir de yazarsan tarifi ben de çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dolu da yağdı değil mi, gerçekten acayip havalar. Tarifi birazdan yollayacağım watsaptan ;)

      Sil
  3. Oraya biz de bir ara gidip yürüyelim diyoruz bakalım ne zaman kısmet olacak. Çok lezzetli görünüyor mısır ekmeği 🙈 havalar soğudukça iştah ta artıyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. giderseniz beğenirsiniz diye düşünüyorum, evet ya kışa doğru böyle bir iştah artışı oluyor hep :)

      Sil
  4. Güzel bir keşif. Arada gidersiniz. Sonbaharı duyumsamak için ideal. Mısır ekmeği güzel olur. Mısır unundan kek de yapardı annem. Tadını çok severdim. Yapayım bari aklıma gelmişken:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonbaharda ağaçlık ormanlık yerler harika oluyor. Kekini hiç yemedim güzel bir atarifiniz varsa bende kke tarifini isterim, sevgiler :)

      Sil
  5. şu köpeklerin olmadığı yer yok galiba memlekette. nereye gidersen git var.
    yurt dışında da aksine başıboş bir tane göremezsin. köyde gezmeye
    korkuyorum bu yüzden. etrafa saldıran çok köpek var.
    yine de doğa gezisi en güzeli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışında kısırlaştırma daha yaygın kontrollü çoğalıyorlar o yüzden hepsine de çok iyi bakılıyor gibi belgesellerde görüyorum, saldırgan olunca kötü onden bende korkuyorum normalde korkmam ama
      Doğa gibisi yok :)

      Sil
  6. Allah bugünlerimizi aratmasın, çok zevkli nice yürüyüşlerin olsun.
    O kırmızı kuşla sana sevgilerimi yolladım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn, inşallah canım Ececim.... aldım bende :)

      Sil
  7. Derya hanım elinize sağlık mısır ekmeğini bende sevmiyorum :) Ama çok güzel bir yer gezmişsiniz manzara süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şey kaçırıyorsunuz oğluma da söylüyorum ama yok ikna edemedim henüz, evet orman gezisi güzeldi.

      Sil
  8. Ne kadar güzel manzaralar onlar Derya Hanım. Sık sık gitme imkanınız olur inşallah. Mısır ekmeğiniz güzel görünüyor. Afiyet olsun. Küçük gelincik ile kuşcuk da pek tatlı olmuşlar,elinize sağlık😊.
    Naciye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah teşekkür ederim Naciye hanım, sevgiler... :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...