27 Mayıs 2020

Dört gün öyle uzun geldi ki bazen çok bunalıyor insan, ben bu defa öyle oldum. Bir de nerede sıkışıp kaldığınız da mühim o yer ya genişliyor, ya da feci daralıyor. Bugün oğluşu da alıp yürüyüşe ve bisiklet binmeye gittik.  O da çok hamlamış, bizde. Yürüyüşü yapıp dönünce bu bana yetmedi, biz biraz daha devam ettik.
Seradan bir tane daha sardunya aldım. Yol kenarlarından yine çiçek topladım. Birkaç kare resim çektim. Parklar da sandalyesini kapan bir ağaç altı bulmuştu. Öbek öbek insan doluydu.
 
Serin giden hava bana çorap ördürttü. İşsizlik kötü şey. Amaç sadece oyalanmak bir şeylerle uğraşmaktı. Biraz okuyunca sıkılıyorum. İlla ki eller çalışmalı, bişeylerle uğraşmaşlıyım. Bir de küpe öreyim dedim, göz figürü mühim nedense gönülden bağlıyım kendisine, seviyorum göz'lü herşeyi. Birde papatya çıktı o arada işte. Daha Kanatlı Kedi'nin küpesini deneyeceğim.
 
Çorap örülecekse model defteri çıktı ortaya. Elimdeki renklerle malesef yaptıklarım birbirinin aynı seri gibi oldu ama olsun kışın gerçekten faydalı oluyorlar bana, geçen kış bizzat deneyimledim.

13 yorum:

  1. Çok güzel küpeler:) ben de papatya küpesi yapmak istiyorum ne zamandır aklımda. Göz tarifini bulayım da yapayım, küpe olarak takmak çok iddialı olur gibi gelmişti ama fotoğrafında görünce gaza geldim:) Tekrar bakayım tarifine, instagram storynde vardı sanırım. Bi de şu kumaşları birleştirip bi şeyler dikme işine girişeceğim bi ara. Ne çok proje var aklımda, hobi iyi hoş da, kafamın sürekli yapmak istediklerimle dolu olması da ayrı bi stres mi yaratıyor nedir... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet benim hikayede var göz tarifi, bu domino iple örüldü ince birer sıra geçtim renkleri biraz ovallik verince iki yandan oluveriyor yaparsın, kumaş birleştirmeyi seviyorum, öyle gerçekten hobin mi var hangisini yapacağım derdin çok oluyor :)

      Sil
  2. eline sağlık canım çorap yine muhteşem olmuş. o farklı kumaşlarla yapılan yastık beni çok cezbediyor. dikiş makinası alacağım yakında inşallah. zorluk bundan sonra sanki. yaz günü maske çok zorluyor çünkü
    allah kolaylık versin herkese selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynepcim, dikiş makinesi gelene kadar elde de yapabilirsin kumaşlar yumuşak olunca parmaklarda sıkıntı olmuyor, bilmiyorum ki maske pek bunaltmıyor beni neyse ki, ama nasıl olacak bundan sonrası endişe veriyor bolca, bendende selam ve sevgilerle... :)

      Sil
  3. herşey tatlıııı, küpe, model defterii çok mu eski defter o ne tatlıymış, ama en güzeli açık hava doğa gezmek oh sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yok defter yeni ama eski havası verdim :) kesinlikle açıkhava doğa en güzel..

      Sil
  4. Derya hanım normalleşme gerçekleşse artık. Maskemizi takalım kurallara uyalım ama şu kısıtlamar kalksın arttık. Maske takmayanlara da yüksek miktarda ceza versinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum, normalleşmeyi kurallara uygun başarabileceğimizden pek emin olmasam da, bence de kesinlikle maskesizlere ceza kesilmeli, kimse takmıyor :(

      Sil
  5. elşne sağlık küpeler muhteşem olmuş, yastık desen ona keza. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  6. Dün gece meteor düştü bir de. Atmosfere girmeden önce parçalanmış iyi ki. O kadar kötülük sarmıştı ki dünyayı bunlar hep ders olsun. Pandemi bitti bitiyor inşallah. El işleri, küpeler çok güzel olmuş. Böyle böyle günler geçecek ve düzlüğe çıkacağız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya tam kıyamet alametleri, olur mu ki ders, sanki öyle çok yol alınmış ki geri dönüşü yokmuş gibi, kurallara uyarak devam edersek ne ala yoksa bitmez bence, çok mu karamsarım ama gördüğüm kadarı böyle düşündürüyor, çok teşekkür ederim, evet inşallah bitecek.. :)

      Sil
  7. Roman ya da öykü yazacak kabiliyetim olsaydı şu yazdığını çalardım, "Bir de nerede sıkışıp kaldığınız da mühim o yer ya genişliyor, ya da feci daralıyor." Yemin ederim, aynen böyle oluyor, o kadar isabetli bir tespit ki!

    Sonra şunu da çalardım, "Serin giden hava bana çorap ördürttü." ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Minacım öyle darda kaldım ki bazen, hiç bu kadar bunalıp hiç bu kadar nefret etmemiştim insanlardan :) neden çevrene bu eziyet değil mi sadece sen maruz değilsin ki bu sürece bende aynı şeyi yaşıyor ama seni darlamıyorum, sorma bu serin havlar mahvetti beni :) ki nedense öyle yazmaya çok da yeteneksizmişsin gibi düşünmüyorum ben.

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...