19 Mayıs 2020

19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız Kutlu olsun.. Okulumuzda coşkuyla kutlayamadığımız bir bayram daha. Şu günler çabuk geçse..
 
Battaniyemi bitirdim. Dikişten parmak uçlarım deforme oldu. Ama dikmek benim tercihimdi. O iğne bir kere yer yapınca parmağa ısrarla aynı noktaya batmayı çok seviyor. Dün arka yüzünü de temizledim. Epey ip ucu ve parça iplerin düğümleri vardı. Hepsini yine dikerek yerinde sağlamlaştırıp ip uçlarını kestim. Yıkanıp kış için dolaba kaldırılacak.
Yastığın uçlarda ki açık yerleri için bir çözüm üretemedim olmuyor, bir kumaşın üstüne monte edeceğim öyle görünüyor. Aslında battaniyede de o uçlara püskül veya ponpon olsa mı? fazla mı olur  karar veremedim. İlerleyen günlerde birşeyler düşünürüm belki.
Yarım iş kalmasın modunda örüp işlenmiş tutaçlar kumaş ile tamamlanacaklar. Bugün biraz kararsam da kendimi bişeylerle oyalamayı başardım. Düşünmek bazen feci moral bozuyor. Belirsizlik ve sadece oturup beklemekten başka yapacak birşeyinin olmaması ne kötü. Birde burnunda tüten yerler varsa...

14 yorum:

  1. 19 Mayıs Atatürk'ü anma gençlik ve spor bayramımız kutlu olsun Derya hanım

    YanıtlaSil
  2. Derya'cım battaniye harika olmuş, renkler desen bir harika ellerine sağlık.
    Tutaçların kendisi de arka kumaşları da çok cici.
    Ellerine kollarına sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Atamıza minnettarız. 🙏🙏 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız hepimize kutlu olsun! Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ümüzü ve silah arkadaşlarını rahmetle, minnetle, sevgiyle anıyor, vefasız nankörleri kınıyoruz.

    Battaniye çok güzelleşmiş, ebatları da bayağı büyük. güle güle kullanın.
    Belirsizlik derken Covid-19'la ilgili umut veren haberler okuyorum son birkaç gündür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet minnettarız gerçekten, ruhları şad olsun...
      Çok teşekkür ederim, ebat küçük falan dedim ama fena olmadı sanki, evet neyseki umut var bazen çok okuyup çok dinleyince durum çok da anlatıldığı gibi değilmi ne diyerek umutsuzluğa kapılıyorum..

      Sil
  4. Battaniyeye bayıldım. Büyük sabır, zaman, emek istiyor. Sevmeden yapılacak bir şey değil kesinlikle sanat eseri gibiler, eline sağlık :)
    Benim burnumda Altınoluk tütüyor, acayip derecede hemde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nihancım, seviyorum galiba örmesini geçtim uğruna delik deşik ettim parmaklarımı :)
      Ahh Ayvalık, Datça ahhhh ahhh...

      Sil
  5. oleey oleeey atatüüürk en sevdiğiiiim :) dinlendir parmaklarını biraz yaa :) okumak istersen yaniii feriha hanım seni bekliyoo hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en sevdiğim. Aynen dinlendiriyorum zira hal kalmadı parmak uçlarımda, gördüm sonmuş :)

      Sil
  6. battaniye ve tutacaklarda güzel olmuş. Atamıza minnettarlığımız bitmez hiçbir zaman. Allah mekanını cennet etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet öyle gerçekten, amin...

      Sil
  7. bayramın kutlu olsun arkadaşım. dün balkonda istiklal marşı okurken okulu ne kadar özlediğimi bir kere daha hissettim. allah kavuştursun
    battaniye harika oldu ellerine sağlık. yastıklarda pek güzel. işlenecek bir tutacağım beni beklemekte. yapsam bu ara ne hoş olacak. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim çok teşekkür ederim, seninki de kutlu olsun. Özlüyor insan tabi, sğalıkla kavuşalım inşallah..
      Teşekkürler bitti sonunda, örmesi değil dikmesi feciydi. Ohh neler çıkacak bakalım yaparsın kolay gelsin sevgiler benden de ;)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...