19 Şubat 2020

 astro.metis
Yok olmak istiyoruz... İstesek de istemesek de Ay'ın Oğlak burcundan geçişiyle içimiz biraz şişecek. Kaldırabileceğimizin ötesinde yükün altında kaldığımız çok aşikar. Attığımız her adımda taşıdığımız yükün ağırlığıyla popomuz yere biraz daha değiyor. Küçüldükçe küçülüyoruz. Normal zamanda yüzüne tükürmeyeceğimiz kimselerin yamalı, şişkin egolarıyla üzerimizden buldozer gibi geçişi yok mu, en ağır olanı o. Toplum insanı olacağız diye esne babam esne sınırlarımızdan ödün verirken millet yolunu bulmuş, sevilmeme riskini çoktan almış, hayır demeyi öğrenmiş, kendi çorak vadisinde kör topal da olsa hükümranlığını ilan etmekte. Kafa rahat. Biz ise adam yerine konmamanın getirdiği buruklukla bir kez daha çiko çiko ortalıkta geziniyoruz. Bu çikomastik ruh halimiz öğleden sonra Venüs'ün Jüpiter'i tartaklamasıyla fişekleniyor. Sevgi açlığımız tavan durumda. Bir kelam sevgi sözcüğü duymak istiyoruz ancak babayı alıyoruz. Kimse sırtımızı sıvazlıyıp pış pış yapmıyor. Bir kez daha kendimizin hem anası hem babası oluyoruz. Akşama doğru Ay'ın Merkür'e kırıtmasıyla çikoluğa bir de şapşilik ekleniyor. Ağzımız açık, salyalarımız aktı akacak. Evlere şenliğiz. Saçma sapan söylemlerde bulunup kendimizi uluorta rezil etmemeye dikkat edelim. Yine beyin rölantide çalışıyor olacak. Unutkanlıklar olası. Şarkımız Connie Francis'den Stupid Cupid. Ağzımız kapalı gezdiğimiz, aklımıza mukayet olduğumuz bir gün olsun.
Yazıma keyifle takip ettiğim bir instagram hesabıyla başlamak istedim. Öyle cuk oturmuşdu ki ruh halime, hislerime bende kendime mukayyet olup üstüne daha bişey yazmayayım diye düşünüyorum :)

7 yorum:

  1. ;)))okurken bi ara "aha beni mi yazıyo acep" dedim, o kadar yani ;))) Gıcık kapıyorum retro şeysinden yaaa, bir sürü araz çıktı evde ;((

    YanıtlaSil
  2. Ecehan; Aynı hisse bende sabah okurken kapılınca hemen burada paylaşmak istedim :)

    YanıtlaSil
  3. nasıl kafa bir yorumdur bu böyle. :)))
    "ben"i önemseyelim. kişisel alanımıza sahip çıkalım hayır demeyi bilelim diye diye bizi yalnızlaştırdılar. bende kabul ediyorum insanlar cidden çok yorucu olabiliyor, sen verdikçe arsızca talepkar olmaya devam ediyor ama herkesin en azından aile içinde fedakarlık etmesi şart. çünkü insan diğer insanlara muhtaç. yaradılış formatımız bu. gördüğümüz bir güler yüz, halimizi hatrımızı soran insanların olması kadar insana iyi gelen bir şey yok.

    YanıtlaSil
  4. mavilale; Zeynep hanımcım bende çok sevdim o yüzden mutlaka yayınlamalıyım dedim, artık zaten aile hatta çekirdek aileye çekildi ilişki ve fedakarlıklar, diğer insanlarla olan ilişkilerdede çok ince bir çizgi var o çizgiyi bilip saygı gösterenlerle yürüyüp gidiyoruz zaten onu görmeyen anlamayanları bir yerlerde bıraktık çoktan :)

    YanıtlaSil
  5. çok değişikmiş yaa hiç duymadığım şeyler :)

    YanıtlaSil
  6. deeptone; Gökyüzüyle çok haşır neşir değiliz o vakit :) bende bu hesabı takip ederekten benim ki de o kadar :)

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık, thanks you very much!
    Gerçekten çok güzel olmuş. Türkiye Yapay Zeka olarak sizi tebrik ederiz.
    Oluşturduğunuz makale gerçekten harika. Bayıldık diyebiliriz efendim. Yapay Zeka Mühendisliği adı altında kurulan ilk yapay zeka platformuyuz. Sizi tebrik ederiz.
    Saygılarla..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...