26 Ağustos 2019

Bu hafta tığ haftası oldu. İnce-kalın iplerle pek çok örtü denedim. Çok fazla ayrı kalmaya gelmiyor, tığ işini özlemişim. Her zaman ki gibi pinterest ve instagram da gördüğüm bir takım güzel işler yönlendiriyor beni, hadi sende yap diye. Üstteki örtü de sevgili Semra'nın bir işinden esinle.
Bir eskileri sever olarak örneklerimde eski yıllara ait modeller aradım hep. Karşıma çoğunlukla ananas modelli danteller çıkınca bunları seçtim arasından aslında ince iple aram pek iyi değil.   
Aklımda başka başka pek çok şey var.
Yeni haftanız güzel olsun...

8 yorum:

  1. Şimdi görünce tığ işini ben de özlediğimi farkettim. Şu renkli örtülerden bir tane de ben yapayım. İnce iplikle yapılanlar da çok güzelmiş. Dantel gibi, ince iş olmuşlar:) İyi günlerde kullanın, hepsi harika...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Derya Hanım, yine çok güzel olmuş örtüleriniz. Görünce gönlüm açıldı😊. İyi günlerde kullanasınız inşallah.
    Sevgiler...
    Naciye

    YanıtlaSil
  3. Zeugma; Br müddet yapmayınca gerçekten özlüyorum :) şimdiden kolay gelsin o zaman, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Naciye hanım, çok teşekkür ederim.. :) sevgiler benden de..

    YanıtlaSil
  5. You always make the sweetest and most lovely projects.

    YanıtlaSil
  6. Thank you so much Tammy, I'm very glad you like my projects. also thank you for the nice comments from you :)

    YanıtlaSil
  7. Yine farklı örmeler var çok güzeller, birde mavi vazolardaki bizim oraların sarı yayla çiçekleri :)

    YanıtlaSil
  8. lovehouse; Çok teşekkür ederim, altın otunu pek severim dekorasyon olarak :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...