19 Ağustos 2019

Birkaç gündür dikişle meşgul oldum hep. Yeni birşeyler diktim, kumaşlarıma yenilerini ekledim. Birisine de talip çıktı verdim gitti. Günler ne hızlı geçiyor, yaz tatili dedik bitmesine kaç gün kaldı. Geldi yine okul vakti. Zamanın daha hızlı geçtiği yaşlara geldim sanırım. Bu kadar dert etmezdim eskiden hatta aklıma bile gelmezdi zaman.
Hayatın rutinini ev ve el işleriyle değiştirmeye çalışıyorum. Mümkünse ve aslında en güzeli gezip dolaşmak tabi. Hatta mümkünse uzak uzak bilinmeyen yerleri. İnsanlar en iyi olduğum konu değil. Hatta son zamanlarda kendi başınalık en iyi geleni. Artık yaz sonu biraz kışlık hazırlama vakti, naneler kurudu, domatesler, biberler, fasulyeler buzluğa atıldı. Turşuya daha var, tarhana bu sene yaparmıyız belli değil. Sıcaklar birkaç ay önce özleyip istediğim, şimdi ise akşamüstleri ürperip üşümeyi sevdiğim zamanlara geldi. İyi haftalar....

16 yorum:

  1. Deryacığım <3<3<3 Elleine sağlık, güzel ellerine.

    YanıtlaSil
  2. oooo iştee evde cat başınaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. Yazınızdan içtenlik okuyucuya geçiyor, en sevdiğim mevsim sonbahar. Yaz ayları ise 18 yaşına kadar güzeldi, şimdi tadı yok.

    YanıtlaSil
  4. Selam elinize sağlık üretmek güzel.

    YanıtlaSil
  5. Ay ne güzel olmuş o çantacıklar. Sahipleri güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  6. Ececimm çok teşekkür ederim, öperim :)

    YanıtlaSil
  7. deeptone; Aynen ta kendisi :))

    YanıtlaSil
  8. Dönüşü olmayan orman; Çok teşekkürler, evet sonbahar güzeldir.

    YanıtlaSil
  9. parıldayan çiçek; Çok teşekkürler, bencede :)

    YanıtlaSil
  10. dilekçe işler; Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Ah o minik çantalar...Ne tatlı olmuşlar ,ellerinize sağlık...Yazınızın insanlarla ilgili olan bölümü , nasıl katılıyorum anlatamam. A bir de zamanla ilgili olan kısmı...

    YanıtlaSil
  12. Atölyekedi; Çok teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  13. çok sevimli olmuşlar canım ellerine sağlık,
    aah şu okul zamanı gelmeyeydi iyiydi🤣
    yaz bitiyor kış mı geliyor 😒
    zaman ne çabuk geçiyor😢😢

    https://benimisimdikis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Kumaşlar o kadar güzel ki heveslendiriyorlar insanı :).

    YanıtlaSil
  15. Esma Ünlü; Çok teşekkürler, yaz tatilini dörtgözle beklerken geliyor ve çabucak da geçiyor malesef :(

    YanıtlaSil
  16. öneri makinesi; Belki ufak birşeyler bile yaptırır bu heves neden olmasın? :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...