4 Temmuz 2019

Bir süredir belli bir hareket temposu yakalamak istiyorum. Sabahları evden çıkmak nedense oldukça zor geliyor. Tembelliğe yoğun bir meğilim var. Halbuki en azından bir 30 dk yürümek ve bunu alışkanlık haline getirmek istiyorum. Bugün çıkabilmeyi başardım, umarım devam eder.
İpler ve yastık sadece dekoratif olsun diye. Akşamları bir-iki dürtsemde ortaya çıkan veya birşeye dönüşen bir işim yok. Neyse ki kitaplar var. Boş kalmak, boş oturmak veya tv'ye bağlamak iyi gelmiyor. Birşeyler yapamamayı sıcaklara bağlıyorum.
Sırada bekleyen çok merak ettiğim kitaplardan. Kıymetli bir arkadaşımdan değerli bir hediye. Sabırsızlanıyorum okumak için....

10 yorum:

  1. o nasıl güzel bir çantadır tak beni koluna da haydi gezdir beni diyor edalı edalı :) al bir kitap vur yollara yorulduğun yerde otur bir limonata iç :)

    YanıtlaSil
  2. ay yaaa sıcakta hiçbişey yapılamıyo zateen :)

    YanıtlaSil
  3. Derya'cım bu yastığına hayran kaldım <3 nasıl güzel bir motif o, tabii senin renklerinle de ne güzel can bulmuş :) bana nasıl yapıldığını gösterebilir misin ? bir de motiflerin bağlanma şekli çok hoşuma gitti, öğrenmek isterim anlatımı varsa :)
    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. İyi ki yürümüşsün, yürüdüğün yollar ne güzelmiş :)
    Sema Kaygusuz okumadım hiç, merak ediyorum bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. Günde 30 dakika yürüme kararı çok isabetli olmuş. Umarım başarılı olursunuz.

    YanıtlaSil
  6. uzmanamator; Teşekkürler, güzel fikir :)

    YanıtlaSil
  7. deeptone; Değil mi, niye kasıyorum bilmiyorum yapma ne olur ki :)

    YanıtlaSil
  8. Ezgicimm benim çok teşekkür ederim, ben sana hemen bir mail hazırladım, konuşuruz yine ;)

    YanıtlaSil
  9. lovehouse; Bende ilk defa okuyacağım meraktayım :)

    YanıtlaSil
  10. Eğitim Pınarı; İnşallah, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...