1 Temmuz 2019

Artık tatil planı, serin sular, biraz tarih, biraz yeni yerler görme isteğinin yavaş yavaş yükseldiği günler. Seyahat etmek bile, o yolculuk kendi başına güzel birşey bence. Bugün itibariyle geriye sayım başlasın. Bu yıl Datça'ya biraz ara verip rotayı yeni bir yere çevirdik ve meraktayız, alışılmışın dışına çıkmak biraz endişe verici, memnun kalırmıyız severmiyiz diye. Bazen bildiğin gibi yaşamak iyi iken bazen de bilmediğini keşfetmek güzeldir diyoruz kendi kendimize.
Dikiş projesinde her zamanki gibi değil de biraz daha boyumdan büyük bir işe kalkıştım o da elimde patladı. Kumaşı ziyan etmeyi göze almıştım zaten en baştan. Bu son dedim kendime. Birşeyleri daralt paça kısalt, uzat, ufak değişiklikler yap ama sıfırdan yapmaya kalkma, işi bilenlere bırak. Şimdi aklımdakini terziye diktireceğim içimde kaldı.
Örgü, ip, tığ şimdilik böyle devam.. Yeni haftanız güzel olsun.....

22 yorum:

  1. ' Bazen bildiğin gibi yaşamak iyi iken bazen de bilmediğini keşfetmek güzeldir diyoruz kendi kendimize ' cümleye bayıldım! Tesbitler süper!

    YanıtlaSil
  2. Beklemesi ayrı bir heyecan tatilin.Ben en çok yeni yerlerden yana kullanıyorum hakkımı. Yan gelip yatamıyorum tatilde, kıpır kıpır ne yapsam derdinde oluyorum :)) Şimdiden iyi tatiller size :)
    Yapılamayan dikiş projesi neydi acaba? Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Gönlünce ve huzurla harika bir tatil diliyorum ama yeni rotayı merak etmedim değil ;)) Dikiş için bence çok becereklisin, olmuştur o diye aklıma geliyo valla ;)) Sevgiyle <3 öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Nereye gidiyorsunuz çok merak ettim :)
    Laf aramızda bizde yarın sabah erkenden uçağa
    binip çok istediğim bir rotaya gideceğiz. benim ki
    de süpriz olsun.Allah hepimzin yolunu açık etsin..

    YanıtlaSil
  5. Yepyeni tatil rotanızda maceralar ve özel keşifler sizinle olsun. El emeğiniz baykuş ise profesyonel duruyor. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  6. Selam.
    Bazen değişiklik, rotadan sapmak iyi gelir ruha. İyi gezmeler, dinlenmeler şimdiden. 😊
    Biçki, dikiş, nakış hiç elimden gelmiyor... Uğraşan ve yapanlara çok imreniyorum.

    YanıtlaSil
  7. BENCE DE RUTİNİN DIŞINA ÇIKMAK VE FARKLI OLANI DENEMEK GEREK DERYA HANIM. İYİ YAPMIŞSINIZ ROTAYI BAŞKA YERLERE ÇEVİRMEKLE TEBRİKLER.:)

    YanıtlaSil
  8. ay tabiiii iyidir yeni yerleeer hadi güzel tatil olsun yine ferah ve mutlu şeyler anlat ve fotilerlee :)

    YanıtlaSil
  9. şimdiden iyi tatiller dilerim..denemek güzeldir..kimse birşey denemesydi nice olurdu halimiz...renkler harika...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Derya Hanım, dediğiniz gibi bilinmedik yerleri, bişeyleri keşfe çıkmak biraz endişe verse de heyecanlı ve güzel de aynı zamanda. İnşallah güzel bir tatil geçirirsiniz. Sizin şu gökkuşağı renklerindeki çalışmalarınız çok hoş oluyor ya😊. Güle güle kullanasınız herbirini.
    Sevgiler...
    Naciye

    YanıtlaSil
  11. Atölyekedi; Çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  12. lovehouse; Bende tatili hareketli geçirmeyi seviyorum tarihi yerleri, pazarları, sokakları heryeri görmeliyim ama bakalım orta noktada buluşuruz inşallah, bizimkiler benim kadar meraklı değiller :) dikiş işi etek dikimi idi.

    YanıtlaSil
  13. Ececim, bu yıl Ege tarafına gidicez, dikiş de olmadı bende çok ustaymışım gibi incecik tülbent kumaşla geçtim makina başına, olmadı kesin bilgi :)

    YanıtlaSil
  14. pelinpembesi; Ege yolcusuyuz biz, sizede şimdiden iyi yolculuklar keyifli bir tatil dilerimm :)

    YanıtlaSil
  15. Dönüşü olmayan orman; Çok teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil
  16. Satır arası; Çok teşekkürler güzel dilekleriniz için, benimki de amatörce :)

    YanıtlaSil
  17. Eğitim pınarı ;Çok teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  18. deeptone; İnşallah, güzel kareler ve keyifli yerler bulmak ve paylaşabilmek umuduyla :)

    YanıtlaSil
  19. babaannemintakvimciği; Değil mi, bende öyle diyorum dilerim güzel olur, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  20. Naciye hanım, çok teşekkür ederim güzel temennileriniz için, inşallah, sevgilerimlee :)

    YanıtlaSil
  21. Rotayı merak ediyorum ama öncelikle keyifli bir tatil diliyorum şimdiden :) <3

    YanıtlaSil
  22. Ezgicim sizin oralara doğru inşallah :) çok teşekkürler..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...