17 Haziran 2019

Mahallede ki meyve ağaçları olmaya başladı. Dutlar da olmuş da kaldırımlara dökülüyor bile. Kırmızı dut peşindeyim şimdi. Çocukluğumda bahçemizde vardı şemsiye gibiydi, gölgesi oyun evimizdi ve tüm gün meyvelerini yerdik. Mor dudaklar ve mor parmaklar.. Çevremdeki kırmızı dut alanlarını keşfetmiştim geçen yıl tesadüfen, şimdi fırsat yaratıp bitmeden gitmek lazım.
Her uğradığımda almayacağım desem de şahane kumaşlar göz kırpıyor bana. Hala makine başına oturamadım derken dün akşam aklımdaki yamalı örtü için nihayet kestim kumaşları. Bir de bohem-etnik bir etek var aklımda. Yapabilirim sanki, en azından deneyeyim istiyorum. Şu ara bu tarza çok baksam da kendimle bağdaştırdığım az sayıda etek ve şalvar var, bakalım neye benzeyecek benim ki.
 
Yine ufak bir hediye ördüm arada. Birşey daha örüyor olabilirim.
Evreni doğa dolu isteklerle dürtmeye devam... İyi haftalar

16 yorum:

  1. İYİ BİR KARAR. KIRMIZI DUTLAR ANTİOKSİDANDIR, ŞİFADIR. MEVSİMİNDE YEMEK LAZIM. AĞIZ YARALARI İÇİN KIŞA DA SAKLAMAK İYİ OLUR. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  2. Şimdilerde dut ve kiraz zamanı memleketimde. Annem fotoğraf çektirip yolluyor içim gidiyor. Tam yemelik, reçellik, turşuluk kirazlar, Sonra pekmezlik dutlar ahhh nasıl güzel. Buralarda 3-5 ağaçla avunuyoruz ve nasıl seviyoruz yine de.

    YanıtlaSil
  3. O kumaşlardan ne güzel elbiseler olurdu varya. Elbise manyağı olarak aklım fikrim elbisede. Hediye olarak ördüğünde çok tatlı olmuş. Alacak kişi çok şanslı. İyi günlerde kullansın:)

    YanıtlaSil
  4. Bizim de vardı bahçenin köşesinde çok büyük bir karadut ağacı. Çok severim. Bütün yaz her gün tepesindeydim. Çok severdim ve hiç bıkmazdım. Aynen! Gördüğüm yerde hemen alıyorum şimdi ya da ağacını görürsem dalıyorum:)
    El işleri şahane yine. Kolay gelsin;)

    YanıtlaSil
  5. güzel görünüyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. ha haaa evet evet dürt bizeee hep güzellikler sunsuun yaaaa, senin de bize yaptığın gibiii :)

    YanıtlaSil
  7. ben de dürtüyom çok denize yakın olsun lütfen diye...harika işler çıkmış ortaya yine bayıldım sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Eğitim Pınarı; Katılıyorum, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. lovehouse; Çok doğru dediniz birkaç ağaç buldum diye ne sevindim avuntu gerçektende, neysek ki var o kadarcık da olsa. Memleket fotolarla sizi çağırıyor demek ki :)

    YanıtlaSil
  10. Beyda'nın kitaplığı; Evet bir de fiyatlar uygun olsa ne elbiseler ne etekler yapılırdı... çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. zeugma; Biz ne güzel bir şekilde yemişiz bahçemiz ve bahçemizde ağaçlar varmış, şimdilerde evlerde bahçe bile yok, bıraktım meyve ağacını :(
    Gördüğümüz yerde dalmaya devamm, çok teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  12. sev7; Ben teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  13. deeptone; Çok teşekkürler.... dürteceğim :)

    YanıtlaSil
  14. Babaannemintakvimciği; Süper :) umarım gönlünüe göre olsun... çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. The mulberry trees in Georgia were huge and loaded with fruit while we were there. My husband was happy to eat them as it brings back memories from his childhood in Jerusalem. The first time I saw white mulberries was on our visits there. Wonderful fabrics. I love color and pattern. Your handmade case is very pretty.

    YanıtlaSil
  16. O el işleri , örgüler , fotoğraflar...Harika!!
    O dürtmeleri , mesajları ben de yolluyorum bazen güzel kabuller oluyor...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...