19 Nisan 2019

Dün güneşli başlayan günü iyi ki değerlendirmişiz bugün hava yine kapalı. Dünle alakası yok. Bina ve beton görmeksizin yeşiller, çiçekler içinde dolaşmak, toprağa basmak nasıl iyi geldi. Dere tepe dolaştık. Ruhuma bedenime topyekün iyi gelen başka birşey yok son zamanlarda.
Ne fotoğraflar verdi doğa. Resmen bayram gibiydi. Özellikle yabani üzüm sümbülleriyle dolu alanlar.
Güzel enerjileri toparlayıp eve geldikten sonra keyifli örmelerime döndüm akşam. Bugün de ön izleme yaptım ama biraz daha motif eklemem lazım masa ebatıma göre.
Gelelim çekilişe, yapmaya yapmaya biraz pratikliğimi ve yöntemlerimi unutuyorum. Kendime not düşüyorum; Çekiliş ayrı bir postta yayınlanacak diye. Katılım için sadece bu yazıya yorum demiştim dolayısıyla sadece çekiliş postu olmayan yazıma katılıyorum denmese de yorum bırakan tüm arkadaşlarımı listeye ekledim.  On kişilik butik çekiliş de kazanan isim 4. sırada yorum yazan sevgili pelinpembesi oldu tebrik ederim :) bana adres bilgilerinizi hemen yazarsanız yarın kargoya vereceğim. İnşallah bir başka çekilişte buluşmak üzere. 
 Mutlu haftasonları dilerim...

15 yorum:

  1. Deryacım resimler gerçekten mutluluk verici, ne güzel yapmışsın. Nasıl da ihtiyacımız var doğaya her daim.
    Dantelalar ne güzel oluyor ama en çok "akşam keyifle ördüm" demene çok mutlu oldum, keyfin her zaman böyle dedirtsin diye de dua ettim.
    Pelinpembesi'ne hayırlı olsun, güle güle kullansın, zira senin el emeklerin muazzam hatıralar aynı zamanda.
    Sevgiyle öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel, ben de gitmiş kadar oldum güzel fotoğraflar sayesinde :)

    YanıtlaSil
  3. Bugün de sarı güzellikler gelmiş😊, ne kadar hoş. Hani her bir renk her eşyada hoş durmaz ya -en azından benim fikrim böyle- tabiatta her renk ne kadar güzel görünüyor. Hiçbirisine bu güzel durmamış burada diyemiyoruz. Ne güzel😊! Mini çekilişiniz de heyecanlıydı. Güle güle kullansın hediyenin sahibi arkadaş inşallah.
    Sevgiler...
    Naciye

    YanıtlaSil
  4. Fotolar sahane,dantel daha da sahane:)

    YanıtlaSil
  5. ah ne iyi geldi tam da canımın çok sıkıldığı anda!
    çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Bir bahar bir kış, bugünkü karı gördün mü Derya' cım :)))) Ama fotoğraflar harika her zamanki gibi :)

    YanıtlaSil
  7. Ececim kendime yeni yeni geliyor gibi hissediyorum :) feci uzaklaşmıştım bişeyler yapabildim ya çok mutluyum, canım yüreğine sağlık beni de dualarına eklemişsin ya daha mutlu olamazdım, allah razı olsun sende her daim benim kalbimde ve duamdasın.. öperim :)

    YanıtlaSil
  8. lovehouse; Çok sevindim.. :)

    YanıtlaSil
  9. Naciye hanım ne güzel anlatmışsınız, doğru gerçektende doğada herşey en yakışan renkte ve formda :)

    YanıtlaSil
  10. Çileksuyu Sibel; Çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  11. pelinpembesi; Tebrik ederim tekrar, dün son postunuzu okumuştum üzüldüm keyifsiz ve üzücü bir hafta olmuş diye bir nebze olsun mutlu edebilirsem ne mutlu bana, en kısa zamanda yollayacağım hediyelerinizi sevgilerimle.. :)

    YanıtlaSil
  12. Nihancım sorma bi gün bahar ertesi gün karlı kış. İki kere kar yedik bugün ne ayazdı, hurçlara kaldırdığım şapkalar şallar çıktı bugün :)
    Çok teşekkür ederimm.. neyse ki salıdan itibaren ısınacakmış inşallah

    YanıtlaSil
  13. doğa fotoları ay nasıl da mutluluk veriyooo hele o sarı papatyalaar :)

    YanıtlaSil
  14. deeptone; DEğil mi, birde içinde olmak o daha da mutlu edici...:)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...