9 Ocak 2019

Şu ara elişi bazında elim boş diyebilirim. Yedekteki işlemememi saymazsak. 
Bazen yeni birşeyler yapmaktansa önceden yaptığım, çok da içime sinmeyen veya kullanmadığım şeyleri yenilemeyi veya başka birşeye dönüştürmeyi seviyorum. İster dikilmiş, isterse örülmüş olsun üşenmeden söküp daha kullanılır birşeye dönüştürmeye çalışıyorum. Şu ara renkli dantelleri çok beğeniyorum. Bazı dantellerde renklerini değiştirmeye yönelik birşeyler yapmak geçiyor aklımdan.
Hep elişinin ağır basıp kitapların önüne geçtiği yoğun, onuda yapsam bunuda denesem dediğim şeyler şu ara bitip tükendiğine göre belki de kitaplarımla ilgilenmenin tam vaktidir.

11 yorum:

  1. Deryacım, bu aralar yabancı bloglarda gördüğüm "sıcaklık battaniyesi" çok ilgimi çekiyor aslında ama o kadar uzun boylu işe girişemiyorum. Hani şu, o günkü sıcaklığa göre belirlediğin renklerin bir araya geldiği, fikir çok ilginç di mi? Haa bi de çorap var, unutmayasın ;)) <3

    YanıtlaSil
  2. Ececim ne güzelmiş sıcaklık battaniyesi, öğrendiğim iyi oldu. Oluyor böyle arada bir duraklama dönemine giriyorum :) ah ipler şişler hazır öğrenmek yılan hikayesine döndü, bu yıl olur heralde ama ne zaman :) unuturmuyum hiç, öpücükle...

    YanıtlaSil
  3. Sen hiç boş kalır mısın Derya`cım, hep güzellikler peşindesin:)

    YanıtlaSil
  4. Sıcaklık battaniyesini bi yandan da Ezgi2nin aklına sokmaya çalışıyorum iyi mi? ;)) Kendime hiç yok da size güvenim tam. Bi de ilham kaynağım olarak çorap benim de çok aklımda ama iki şişle olanını denemek isteiyorum, bi kalıp buldum ona göre. Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Semacım :)

    YanıtlaSil
  6. Ececim gördüm çalışmanı :) bakalım Ezgi ne diyecek, benden pas olur fikir şahane ama battaniye yeterde artar artık, bir ara iki şişle örmüştüm ben Ece artır topla dik gayet pratikti, belki diğerini öğrenene kadar bende yaparım iki şişle, öptüm bende ;)

    YanıtlaSil
  7. Derya'cım bence sen boş durmayıp harika fikirler çıkarırsın :)

    Ece'nin verdiği fikir güzel, sıcaklık battaniyesi havaya göre renk mi değişiyormuş. Battaniye değil de biz onu başka birşeye de uygulayabiliriz ama ne ? Dur bi düşünelim :)

    YanıtlaSil
  8. Ezgicim ara ara oluyor, bir ara kafama üşüşen şunu yap bunu yap birden bıçak gibi kesiliyor, tekrara girmek istemesemde bazen dönüp dönüp aynı şeyleri yapıyorum. oluyo işte :) Ece'nin fikri süper ama battaniye 200 granny ile bende son olsun diye düşünüyorum, evet başka neyde uygulanabilir? düşünüyor ayrıca senden de güzel ve yaratıcı fikirler çıkacağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Gözüm arap kızlara takıldı duvarda.
    Eskiden annemin duvarında da vardı...
    Ve biz hala onu birine mi verdi, bir yere mi koydu bulamıyoruz.
    Ahh bir bulsam yeniden baş köşeye asacağım onu :)

    YanıtlaSil
  10. Şebnemcim aynen bizde de vardı çocukluğumun bir parçası sonu ne oldu bende bilmiyorum ama ne çok aradım sonunda kolleksiyoner bir tanıdığımızdan bulunca dünyalar benim oldu, pek bir kıymetlim çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  11. keyifli okumalar olsun inşallah

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...