3 Ocak 2019

Ulus gezimizde görüp bayıldığım pazen bir çanta vardı. Gördüğüm an bende denemeliyim demiştim. Uygun materyalleri bir araya toplayıp nihayet çantamı diktim. İç astarı ve ağız dikişi kaldı. En alttaki işleme eski bir kaneviçe, parça işleme ve dantel satan bir dükkandan buldum. Kırmızı dantel parçayı ben ördüm, beyazı yine o dükkandan. Kurdele yıllar yıllar evvel aldığım ama şu günlerde ilk kez kullandığım bir malzeme. Çantamı tamamlayıp kullanmak için sabırsızlanıyorum.
Bu arada "V Stitch Ripple" model örgümde bitti. Örmesi çok keyifli, bana çabuk da ilerliyor gibi geldi.
Şimdilik aklımda bir iş yok, ama neyse ki sıkıldığımda yapacağım işlemem var. Sanırım keyifle ve geniş zamana yayılmış nadir işlerimden. Elimin boş olmasını, yapacak birşey bulamamayı sevmiyorum. Gerçi başta cüzdan olmak üzere hediyelik stoklarım bitti, onları da hazırlamam lazım bir ara, yeni fikirlerle.
Dün posta kutumda sevgili arkadaşımın güzel kartını görünce çok mutlu oldum. Çok teşekkür ederim Şebnemcim... :)

17 yorum:

  1. Çanta ve kırlentler müthiş güzeller,kaç kez açıp açıp baktım, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Yalnız dördüncü fotoğraftaki işlemeler nedir öyle, çiçek bahçesi gibi <3. Bayıldım :). Çantan da harika, zaten mor en sevdiğim renk olunca ayrı bir seviyorum mor olan şeyleri :). Ellerine sağlık :).

    YanıtlaSil
  3. lovehouse; Çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  4. öneri makinesi; Aynen çiçek bahçesi hayalim yavaş yavaş ilerliyor, çok teşekkür ederim, bu yıl mor benimde favorim :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi de çok güzel olmuş. Yetmez; çok harika olmuş. Yetmez ama öyle işte, ellerine, gönlüne sağlık Deryacığım...

    YanıtlaSil
  6. O pazen çantaya bayıldım ben,

    YanıtlaSil
  7. Çanta , kırlentler çok güzel olmuş.Renk , model hepsi çok güzel , ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Pazen çantaya hayran kaldım. Diğerleri de çok güzel olmuşlar. Her biri "usta işi" demek daha doğru. Ellerinize sağlık. İyi günlerde güle güle kullanın. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  9. dilekçe işler; Çok teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  10. Atölyekedi; Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. zeugma; Çok teşekkürler, görüp beğendiklerimi kendimce yapmaya çalışıyorum beğenilmeside çok mutlu edici, sağolun :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Ah Derya'cım, uzun zamandır ihmal ettim blog gezimi.. Kusuruma bakma şimdi topluca hepsini inceliyorum.. Çantaya bayıldım zaten ama duvar kağıdı ile de harik olmuş :) V stitch ripple ne güzel olmuş öyle, ellerine sağlık.

    İşleme beni de hep rahatlatıyor, benim kenarda bitmek bilmeyen bir kanaviçem var ara ara işleyip koyuyorum kenara daha 2 yıl sürer herhalde böyle :))

    YanıtlaSil
  13. Çantanız, yastıklar ve çiçek nakışları hepsi harika olmuş Derya Hanım. İnsan bakınca bile mutlu olup yapmaya hevesleniyor.😊 Ellerinize sağlık.
    Selamlar...
    Naciye

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Ezgicim, hoşgeldin :) olsun canım, çok teşekkür ederim, evet aynı hislerdeyiz demek ki rahatlatıcı bir etkisi olduğunu bende düşünüyorum işlemenin, benimki de öyle uzun sürecek gibi, ilk defa bitmesin dediğim bir iş, öperim çok ;)

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim Naciye hanım, mutlu oldum ne güzel, yaparsınız belki sizde, sevgilerle.. :)

    YanıtlaSil
  16. Öpüyroum seni kocaman ♥
    Gecikmeli oldu gerçi ama ancak dolanabiliyorum bloglarda :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...