21 Aalık 2018

 
Geçtiğimiz gün pinterestte gezinirken çiçek çiçek duran bu granny square model çok hoşuma gitti. Hemen başladım, elimdeki yastıkların büyük çoğunluğu kermeslere ve hediyelik olarak değerlenince bana yeniden birşeyler örmek için fırsat çıktı. Araya iki tane de Ezgi'nin cüzdanından sığdırdım.
Ulus gezimizden bir örtü. Yer yer yıpranmışlıkları ve lekeleri var ama işlemeleri öyle güzel ki umarım güzel bir projede değerlenecek. Eskilerin zarifliği ve güzelliği çok farklı.
 Mutlu haftasonları.... :)

5 yorum:

  1. Çiçek çiçek grannyler gerçekten çok tatlı olmuş. Ellerine sağlık.
    ;))Bu cüzdanlardan nerde görsem hemen "aaa Ezgi'nin cüzdanlardan" diyiveriyorum ;))
    Haa bak bu arada, sende göre göre kırmızıya bir sempatim oluştu artık. Hiç kırmızı ip almadığımı farkettim yıllardır. Yarım işlerime bir yenisini daha eklediğimde bu sanırım kırmızı bişiy olacak ;))
    Mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ececim, aynen Ezginin cüzdanları onlar :)) ne güzelll br kırmızısever daha geliyor, kırmızı güzeldir, merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Granny squares are my favorite. Love your crocheted wallets.

    YanıtlaSil
  4. Thank you so much Tammy :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeldi o örtü eminim harika işler çıkaracaksın ondan parçalarla :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...