6 Kasım 2018

Gitmekten ve orada olmaktan hiç bıkmadığın yer neresi denirse elbette Ulus derim. Dün uzun zamandır planladığımız Ulus gezmesini yaptık sevgili Ezgi ile. Sobabaşı çay molamızdan sonra başladık gezmeye. Han içindeki küçük atölye dükkanlar güzel hayaller kurdurdu bize. Orada olmak orada birşeyler yapmakla ilgili, şimdilik her ne kadar mümkün görünmese de hayali bile güzeldi.
Yol arkadaşınızla ortak sevdikleriniz çoksa daha bir dolu dolu oluyor gezme. Bir de işini seven 
ve sizi aydınlatabilen esnaflar varsa bu gezi iyice taçlanıyor. El işleri tasarımlar, antikacılar, kumaşçılar derken şahane bir Ulus gezisi olmasının yanında oldukça bilgilendiriciydi. Kumaşlar, dokumalar ve işlemeler baş döndürücüycü. İnsan hepsine sahip olmak istiyor.
Gezimizde zaman ilerlerken yıllardır uğramadığım ama burayı da göstermeliyim dediğim iki yere daha uğradık. Suluhan ve Yahudi mahallesi. Hala bir eksiğimiz var umarım bir sonrakinde telafi ederim... ;)

8 yorum:

  1. Ezgi'ye de not bıraktım, ne hoşsunuz, çok sevindim. Çok gezin inşallah. Çok hayal kurun bi de.<3

    YanıtlaSil
  2. Şimdi Ezgi'de okudum hayranlıkla gezinizi ve sana geldim hemen...
    Bir de seninle gezdim ♥
    Şahanesiniz Deryacım

    YanıtlaSil
  3. Ececim güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, hepimizin güzel hayalleri çok çok olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Küçük bir Ankara kalesi turu yaptık o zaman beraberce :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir gezi olmuş, fotoğraflar çok şeker...Hemen gidesi geliyor insanın...

    YanıtlaSil
  6. Hepsi harikaydı Derya'cım sayende tekrar teşekkür ederim :)
    Ama ben gitmeden yine bir uğramalı derim <3

    YanıtlaSil
  7. Atölye kedi; Çok teşekkürler, gerçekten gidilesi diye düşünüyorum farklı bir atmosfer.. çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Ezgicim seve seve tekrarını yaparız bu defa bir kolleksiyon evine götüreceğim seni, çok güzel bir insanla tanıştıracağım, bencede mutlaka uğrayalım :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...