5 Kasım 2018

Örmesi çok keyifli bir işim var şu an elimde. Önce rengarenk çiçekler ördüm, sonra çiçekleri yerleştireceğim zemini örmeye başladım. Yastık kolleksiyonuna bir yenisi. Fikir buradan.
Masa dergiyi ilk defa aldım bu ay ki konuğu için, bugün çok kısa göz gezdirebildim, içinde keyifli hikayeler var. Dergiden sonra Oğuz Atay'ın aklımda olan ama hala edinip okumadığım kitaplarına olan merakım daha da arttı. Tutunamayanlar, Tehlikeli Oyunlar ve Korkuyu Beklerken. Elimdeki yenilerden sonra merak ve sabırsızlıkla bu kitapları okumayı bekliyorum. İyi haftalar...

8 yorum:

  1. Naıl içaçıcı, çok güzel çiçekler, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Yastık çok güzelmiş, ellerine sağlık:) yeni projelere başlamak ne güzel bi duygu di mi?:)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl içim açıldı yine, bilemezsin. Ellerine sağlık. Harikasın...

    YanıtlaSil
  4. lovehouse; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. kanatlı kedi; Çok teşekkür ederim, aynen çok güzel bir his.... :)

    YanıtlaSil
  6. Eecim çok teşekkür ederim, mutlu oldum.. :)

    YanıtlaSil
  7. Harika olacak!! Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  8. atölyekedi; Teşekkürler... :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...