23 Kasım 2018

Yapmak için heyecanlandığım, hatta nasıl yapacağımı bilemediğim ama başlayınca tıkır tıkır ilerleyip çabucak biten işlerimden sonra şimdi yine boştayım. Bu hafta genelinde bolca yürüyüş yapıp akşamları da biraz elişi biraz kitap derken haftayı bitirivermişiz. 
Kırmızı Zamanı bitirdim. Mine Söğüt de geç tanışıp sevdiğim yazarlardan oldu. Sırlar, gizemler ve bir noktada kesişen tüm bu hayatlar, güzel bir kitaptı.

"Hayat oyuncu bir kedi,
Ne zaman pıta atacağı nereden belli!
Marifet tadı alarak yaşamakta,
Bazen akıllı, bazen deli."   
                                                 Mine Söğüt/ Kırmızı Zaman

Okumayı sabırsızlıkla beklediğim ikinci parti kitaplarım da geldi. Öncesinde uzun zamandır sırasını bekleyen Buket Uzuner'in Hava kitabı var. Mutlu haftasonlarınız olsun....

9 yorum:

  1. Bayıldım Mine Söğüt’ ün dörtlüğüne:) Ve Oğuz Atay başkadır çok severim. İyi okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık, filede uzmanlaştın, renk de harika görünüyor, ilk fırsatta ;)) denemek istediklerimden. Nerden öğreniliyor sayılar filan? Yada sen sayı vs nasıl yapıyorsun? Kanaviçeye bayılıyorum, aklım uçuyor görünce ;)) Kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. File çanta muhteşem görünüyor, elinize sağlık :)
    Tutunamayanları bitiremedim, çok ağır geldi bana, hatta tek yarım kalan kitabımdır ama çok iyi olduğu söyleniyor :)

    YanıtlaSil
  4. Mine Söğüt'ü sevmene sevindim ♥
    Eğer devam etmek istersen Beş Sevim Apartmanını öneririm..
    Mutlu haftalar diliyorum

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler Nihancım :)

    YanıtlaSil
  6. Ececim file için fikirlerim var paylaşacağım, ah kaneviçe bende öyle çok seviyorum, benden de kocaman öpücüklerle.. ;)

    YanıtlaSil
  7. lovehouse; Çok teşekkür ederim, beni de kitabın kalınlığı biraz endişelendirse de çok merak ediyorum, umarım bitirebilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Şebnemcim o kitabı da çok duydum, merak ediyorum neden olmasın onunla devam edebilirim,sana da mutlu haftalar olsun... :)

    YanıtlaSil
  9. Biraz kitap biraz örgü biraz etamin..işte
    hayatın anlamı :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...