6 Eylül 2018

Elimdeki yastıklara dün bir yenisi katıldı. Birşeyler ördükçe (sıcağa rağmen) kendimi iyi hissediyorum. Yapacak daha iyi bir işin yoksa örgü meşguliyeti güzel.  Kafanı da dağıtıyor. Dün radyo da dinledim insanlar tatil sonrası da depresyona giriyorlarmış, ben kesin giriyorumdur sonrasını değil, daha dönerken yolda hissediyorum o hüznü. Orada yaşamak mutlaka farklıdır, yaşamadan bilemem belki çok sever belki de nefret edebilirim, belki uzaktan hoş görünüyor, o manzaralar ilk gördüğün gün ki heyecan ve keyfi her zaman vermeyebilir ama yine de hoş bir ortama alışıp orada sıkılmak buradan daha iyidir bence :)
Bugün henüz birşey örmeye başlamadım. Elimdekilerle oyalanırken resimlerini çektim, blogdaki  yerlerini alsınlar topluca diyerek, yazıma da dekor oldular.

4 yorum:

  1. Emeğinize sağlık, her biri çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. beyaz yakalı; Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Derya'cım, o battaniyelerin güzelliği nedir öyle..
    Bayıldım bayıldım. Hele o cüzdanlar renklerini seveyim :)
    Ellerine kollarına yaratıcılığına sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ezgicim, çok teşekkür ederim. Yıllardır ördüklerim bir bu kadar da sattığım var yani epey battaniye örmüşüm :) çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...