4 Eylül 2018

File çanta örmede son noktayı koyuyorum. Farklı iplerle, ipler kalın diye farklı sayılarla yaptığım ama hiçbirinden hoşnut olmadığım modeli nihayet anlatımıyla birebir aynı olacak şekilde ördüm. İstediğim gibi yapamadığım ama beğendiğim işte ısrarcıyım sanırım, ördüm ve rahatladım :)
(denemek isteyenler için, hobimmodam yazınca youtube de çok detaylı bir anlatımı var)
Eylül geldi, ben yeniden kitap okumaya başlayabilmeyi istiyorum. Sıcaklara rağmen örgüyü bırakmamış olmam her yıl, belki de gün be gün değiştiğimizi gösteriyor. Havaların ılık, yağışsız ara sıra serinliğini hissedebileceğimiz günleri fazlasıyla özledim.

14 yorum:

  1. güzel günlerde kullan deryacım... plaja-çarşıya-pazara ne hoş olur...

    YanıtlaSil
  2. Azimle başarmışsın bak, çok güzel olmuş çantan. İyi günlerde kullanman dileği ile ♥

    Bu arada biraz havalar serinlese ne güzel olacak ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş çanta, ellerinize sağlık.Eylül , kitap okuma bol bol kahve içme zamanları...Bir de şu sıcaklıklar azalsa...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir file olmuş... ellerinize sağlık.. iyi okumalar..

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Ruşencim :)

    YanıtlaSil
  6. Şebnemcim teşekkür ederim azimle ördüm :) ahhh dört gözle bekliyorum o serinlemeyi :)

    YanıtlaSil
  7. Atölyekedi; Çok teşekkür ederim.. Eylül gelince ben o kitap-kahve moduna girdim ama mevsim hala Ağustos sanki, serinlesin artık birazcık :)

    YanıtlaSil
  8. Asortik krep; Çok teşekkürler bu sefer bende beğendim :)

    YanıtlaSil
  9. Emine Öztürk; Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Sevindim sonunda dilediğin gibi bir file çanta yapmışsın :)
    Bol sebzeyle meyveyle dolsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Ezgicim inşallah dolu olsun hepimizinki :)

    YanıtlaSil
  12. Deryacım file çanta gerçekten çoook güzel olmuş, ellerine sağlık, bayılıyorum onlara <3

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Ececim, beğenmene sevindim ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...