15 Ağustos 2018

Battaniyem hala bitmedi, eklenecek motiflerime biraz ara verdim. Uzun aralar verdiğim hamur işine cupcake ile bir dönüş yaptım. Özlemişim..
İlk file çanta denemem fiyasko olunca pes etmeyip tekrar farklı bir iple denedim. İlk ipim aşırı kalındı bana göre, bu ondan birazcık daha ince ama ben yine istediğim formu elde edemedim. Sökmekten yorulunca bu haliyle bırakmaya  karar verdim. Öyle kararlıyım ki illaki öreceğim birde aşağıdakine başladım. Bu tamamen farklı bir yöntemle bakalım neye benzeyecek :)
Sevgili Ezgicim beni mimlemiş. Görünce çok mutlu oldum sonra okumaya başlayınca bazılarına hiç cevabım olmadığını farkettim. Yeni çıkanlar, hitler falan, müzikle hiç iç içe değilmişim onu anladım. Elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım, anlayışınıza sığınarak sadece cevabım olanları yazıyorum  :)

2. Bu Yaz En Yeni Keşfin 

Aslında keşfim tam yaz diyemeyiz.  Dinledikten sonra çok sevdim, şimdiye kadar dinlemediğim için hayıflandım o yüzden büyük keşif benim için  Indila

3. Bu Yaz Sürekli Dinlediğin Bir Şarkı 

En çok arabada dinliyoruz sanırım birde kapalı mekanlarda gezerken oralarda kulağıma hoş gelip nedir kimdir öğrenip dinlediğim  Deepforever&larina - Count on you

 
5. Bu Yaz Eski de Olsa Dinlemekten Vazgeçmediğin Şarkı 

Yeni bir gün Hayko Cepkin yorumunu çok seviyor dinlemekten hiç sıkılmıyorum.


7. Senin Bu Yazını Anlatan Şarkı 

 Sakin ol   

6 yorum:

  1. Fileyi bir de kağıt iple denesene, belki daha mı rahat olur dedim bir an...
    Battaniyede en büyük işi bitirdin zaten, birleştirme de biter elbet ;)

    YanıtlaSil
  2. Derya'cım, mimi yanıtsız bırakmadığın için çok teşekkür ederim :) İndila'yı ben de senin sayende keşfettim ve çok beğendim :)

    Sakin Ol gerçekten bu yazımızı anlatan bir şarkı olmuş, ne diyeyim hakkımızda hayırlısı :)
    Bir file çanta daha buldum, sana mail atacağım ilk fırsatta, ondan iyi sonuç alabileceğini düşünüyorum..

    Hayranım o güzel battaniyene..

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. Çok ilgi alanım olmasa da battaniye daha güzel görünüyor, el işi kendi içinde oldukça emek gerektiren bir iş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Şebnemcim neden olmasın ilk fırsatta birde onunla deneyeceğim örmesi keyifli, evet değilmi, yeni ve farklı model ara ör en zoru oydu şimdi birleştirme daha kolay, sevgilerimle... ;)

    YanıtlaSil
  5. Ezgicim yanıtlamaz olurmuyum çok mutlu oldum kendimi görünce :) teşekkür ederim, merak ettim bekliyorum file modelini acelem yok ne zaman yollayabilirsen :) çok teşekkür ederim, ben de hayranım, sayende böyle güzel bir fikri iyi ki vermişsin ve ben iyi ki katılmışım, öpüyorumm ;)

    YanıtlaSil
  6. Beyaz yakalı; Çok teşekkür ederim.. :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...