21 Mart 2018

Örgümü özleyecek birkaç tembel günden sonra önceden kaydettiklerimden çabucak bir model bulup bugün ki motifimi ördüm. Kaybettiğim enerjimi tekrar yerine koymaya çalışıyorum, bugün güneş bizden yana, onu yapmam lazım bunu bitirmem lazım demeden sadece kendime ben ve güneşe yer vereceğim. Keşke dağ bayır biryerlere atabilsem kendimi ama haftaiçi biraz zor, elimizdekiyle yetineceğiz :)
İki gün önce yine portakallı kurabiye depreşti bende karşı koymadım yaptım. Artık tarif defterime pek birşey eklemiyorum çok hamur işi yapmayacağım ya sözüm ona, geçen yaptığım tarifi de not etmediğim için bu sefer farklı birşey yaptım bu tarif daha güzel oldu sanki bana göre tabi, denemek isteyenlere tarif burada.
Dün akşam okulda bugün kutlanacak nevruz bayramı için yumurta boyama yarışmasına yumurta boyadık. Çok keyifliymiş bu arada anladım ki boyalarımı da özlemişim.

10 yorum:

  1. dün akşam aynı kurabiyeyi yapmama ne demeli:)
    kalp kardeşliği...
    güneş iyileştirsin hpimizi.

    YanıtlaSil
  2. Yağmurcum gerçekten kalp kardeşliği demeli :) hepimizi...

    YanıtlaSil
  3. Ah Derya'cım nerelerdesin ? Gözlerim seni aradı hep :) Güneş enerjisi ile çalışıyoruz ne de olsa, arada şarj olmak lazım :) Bahar günleri güzel geçsin inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Nergisli motif ne güzel olmuş yine. Güneş ona da yansımış sanki:).

    YanıtlaSil
  5. Yumurtaları çok güzel boyamışsınız.

    Bugünlerde benim de kendimi dağa bayıra atasım var ama olmuyor olamıyor işte :/ Pencereden giren güneşle idare edeceğiz artık ;)

    Öpüyorum seni ♥

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim teşekkür ederim biraz tembellik edeyim dedim :)inşallah güzel geçirelim hepimiz sevgiler.. ;)

    YanıtlaSil
  7. zeugma; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Şebnemcim morlu olan birinci oldu çok sevindik :) bir haftasonu vururuz kendimizi inşallah kırlara dediğin gibi şimdilik elde ne varsa o kadar, bendende öpücüklerle.. ;)

    YanıtlaSil
  9. Kurabiyelere bu saatte bakınca kötü oldu tabii :) Elinize sağlık. Yumurtaların boyama renklerine vuruldum. Enerji almak için daha fazla güneş görün bari, enfes şeyler yapıyorsunuz. :) <3

    YanıtlaSil
  10. momentos; Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...