16 Mart 2018

Bugünün motifi. Bahar ufaktan ilk çarpışını yaptı galiba, biraz tembellik biraz bıkkınlık takılıyorum öyle, neye başlasam kısa süre sonra vazgeçiyorum. Spora başlamıştım geçen hafta ama bu hafta onu da astım, çok spor insanı değildim biliyordum bunu özellikle salondan içeri girdiğimde kendini kaptırmış, bitmek tükenmek bilmeyen enerjileriyle canı gönülden hareketleri yapanları görünce de farketmiştim zaten. Sadece yürüyüşle sınırlı kalmayayım azıcık kollarımı bacaklarımı da oynatayım istemiştim ama umarım haftaya da bu halde olmam ve giderim. Kitaplarımı okuyamıyorum, alıp bir köşeye çekiliyor birkaç sayfadan sonra sıkılıyorum. Amaçsızca oturuyor, oturuyor ve oturuyorum.
Bu halimden örgülerimde nasibini aldı ama neyseki motiflerde epey önden gitmiştim o beni kurtardı. Haftasonunuz güzel geçsin...

10 yorum:

  1. aaaaaa aynı ben, aynı bennn ;-))

    YanıtlaSil
  2. Arada bi olur öyle be ya, boşver:)Hem evet biriktirmiştin motifleri zaten, biraz ara verince özleyip dönersin, daha iyi olur belki. Spor konusu ise çok fena... Hiç girmeyeyim:(

    YanıtlaSil
  3. Derya'cım hava değişikliğindendir herhalde ama bana yaptığım yorumda gördüm motifler canlandırmış seni sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Ececim napıcaz peki? :)

    YanıtlaSil
  5. kanatlı kedi; dimi ama :) haftasonu atmam lazım bu ruh halini Çarşamba paşa paşa gitmeli spora :)

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim aynen sayfan beni harekete geçirdi gerçektende öyle pozitif ve öyle dopdolu ki :)

    YanıtlaSil
  7. Geçer, meraklanmayın :))

    YanıtlaSil
  8. Yılın belli dönemlerinde bende de bir isteksizlik olur ve ara veririm.
    Yine yeniden depreşti hatta:)

    Bu aralar lodos fena çarpıyor. Mevsimsel geçişle ilgisi olabilir. Dilerim uzun sürmez.
    Sevgiler, selamlar Derya..

    YanıtlaSil
  9. nowacraft; Teşekkürler umarım :)

    YanıtlaSil
  10. zeugma; Aynen bende de ara ara beklediğim ve yaşadığım birşey Lodosun etkisi geçekten çok özellikle başağrısı ve keyifsizlik beraber geliyor :) çok teşekkür ederim çabuk geçer inşallah benden de sevgilerle... :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...