9 Ocak 2018

Bugün hava kapalı dolayısıyla keyifsiz benim için, yeni yastığımızın fotoğrafı için, ışık da pek benden yana olmadı bugün. Neyse pisili yastığımızı daha çok göreceksiniz nasılsa fotoğraflarda :)
Yapmayı çok sevdiğim şeylerden birisi de lavanta kesesi. Bu kokuyu çok seviyorum ama sadece bu kurutulmuş doğal halini, mesela kolonyası hiç hoşuma gitmiyor, ama bu keseleri burnumun dibinden ayırmak istemiyorum. En  büyük kese başucumda asılı.
Havanın bu hali battaniye altı bir his verse de buna direnip dışarı çıkacağım. Birsürü işe bir ucundan başlamak lazım, pazar var yemek yok ama neyse ki adı var..

8 yorum:

  1. Adı varsa yemeğin yarısı pişmiş demektir :)
    Bugün ben de keşke çıkıp dolanabilsem azıcık ama nerdeee... Bir süre daha işyerine çakılıyım ben tüm gün. Sen çıkarsan benim yerime de gez olur mu ;)

    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. ne güzel uğraşlarınız var, ellerinize sağlık :) ve merhaba...

    YanıtlaSil
  3. Şebnemcim, aynen dediğin gibi pişmemiş olsa da içim rahat oluyor adı varsa :) yürümezmiyim ayıbe ttin ;) öpüyorum bende..

    YanıtlaSil
  4. celibon; : :erhaba :) ok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. So many lovely projects. Love the kitty cushion. :)

    YanıtlaSil
  6. Thank you so much dear Tammy :)

    YanıtlaSil
  7. yoğunluktan hiç gelemedim seni ziyarete. Ben de bayılıyorum lavanta keseceklerine ve kokusuna. Senin hediyen kumaşlarımın çekmecesinde harika koktu hepsi sayende :) Lavanta kolonyası ben de sevmem. Ama şu sıralar bir sabun var Eyüp sabri tuncer Alaçatı Lavantası sabunu var bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. Ezgicim yokluğunu farkettim tabiki, bende çok seviyorum, ne güzel hoş kokulu bir anı oluyor tıpkı senin keselerin gibi çok seviyorum onları, onu denemedim deneyeyim mutlaka, bende le petit marseillais'ın doğal yöntemlerle yapılmıştır diyen lavantalı sabununu çok seviyorum o da çok güzel tavsiye ederim Ezgicim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...