10 Ocak 2018

Havayı da bahane edip tembelliğe pek çabuk alışan ben, yine otur diyen iç sesime rağmen dün dışarı attım kendimi, bir gün öncesinden daha çok yürüdüm, yavaş yavaş açıyorum kendimi, birkaç gün evde kalınca hemen çabuk yorulur olup hamlıyorum. İşlerimi hallettim, dönüşte bir demet de nergis aldım kendime, mis gibi, çok seviyorum nergis kokusunu, mevsimiyken bol bol koklayalım.
Yürümenin, işi gücü bitirmenin rahatlığı ve bir demet nergisimin verdiği  mutlulukla eve geldim bir baktım posta kutusunda renkli bir şey var, çok güzel bir kart, samimi ve içten çok güzel dileklerle gönderilmiş, çok mutlu oldum keyifle eve dönerken güzel bir sürpriz oldu :) çok teşekkür ederim Şebnemcim..
Kedi fotoğrafları çekmek alışkanlık oldu, Çınarla ne zaman pisileri beslemek için çıksak resim çeker, çok geniş bir kedi fotosu dosyamız oluşuyor yavaş yavaş, bende yanımda olmadığında rastladığım kedilerin resimlerini ona göstermek için çeker oldum. Bu şirinler dünkü yürüyüşte yolumun kesiştikleri...

4 yorum:

  1. Aslında yürümemenin tembellik dışında bahanesi yok her havada çok keyifli. Buz gibi havada sarınarak, yağmurda sıçrayıp kaçarak belki koyverip ıslanarak yürümek ne güzel. En zoru ve sıkıcısı sıcakta hele nemli havada. iyi ki yürüdünüz, nergis çok severim. Görüntüsü kokusu iç açıcı. Huzurlu gününüz devamlı olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Begonvil sokağı; Haklısınız sadece sıcak ne nemde keyifsiz, onun dışındaki her şartta güzel, bundan sonra tembellik yok inşallah, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben sana benim için de yürü diye boşu boşuna dememişim, bak kapılarda karşılamak içinmiş seni :))
    Ne de güzel anlam yükledim ama, bu konuda üzerime yok :)))

    Bu sene ilk kart heyecanım benim, hiç aklımda yokken aklıma düşürdünüz. Gelecek sene profesyonelleşip el emeği göz nuru yapaağım kartlarımı senin gibi inşallah.
    Duygularımız karşılıklı ♥

    YanıtlaSil
  4. Şebnemcim gerçekten de kapıda karşıladın beni, kesinlikle anlam yüklemelikti :) Sağolsun bu güzel geleneği Bursa'dan iki arkadaşım başlattı genişletip devam etmek de çok güzel oldu, seneye yine kartlarımızla buluşmak üzere o zaman ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...