12 Ekim 2017

Ayaz bir Ankara sabahında ısınma çabaları. Hırkalar, sıcak içecekler, gerçi ben özlemiştim üşümeyi :) ama yakındır kıştan şikayetlenmem.
Gece gece yapılmış işlerden biri, ne zorum vardı bilmiyorum, gözümden uyku akarken bana kalan tek kendime ait vakitte ipimle tığımla beraberdim. Önce epey bir turladım, blogları, pinteresti sonrasında bişey yapmazsam olmazdı. Kenarda durur, gönlünü çalan birinde yerini bulur.
İdeal pötikare kumaşımı bulduğum anda da yapmayı düşündüğüm birşeyler var. Önce ufak bir parça denedim, gayet keyifli ve ortaya çıkan sonucu da sevdim. Ah vakit, vakit yok, aramaya, dinlenmeye, bakınmaya, oturup yemeden içmeden birşeyler yapmaya. Ya da ben beceremiyorum?

2 yorum:

  1. Seviyorum senin bu bıcır bıcır iş arama hallerini... Motifin çok tatliş olmuş. Bu aralar ben de pötikare sevdasındayım, kafamdan pek çok şey geçiyor ;-) Çınar'ı da öptüm... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ececim arayışım çoktandır var, ne bu gönülsüzlük anlamadım hem istiyor ama birtürlü adapte olamıyorum, ufak ufak oyalanıyorum :) pötikarecileriz, severim bakalım birşeyler çıkabilirse ortaya şahane olur, bizdenden öpücükler ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...