10 Ekim 2017

Sandığımda annemden kalan işlerden birisi. Sanırım duvar halısı gibi kullanılırmış. Ebatları bir odanın duvarı kadar neredeyse, bu ebatta bir örtüyü işlemek için epey zaman ve emek harcanmış.  Özellikle güllü kısımlar çok hoşuma gidiyor, ama birşey yapmaya kıyamıyorum... henüz. Arada bir açıp bakıp güzelce bohçalayıp kaldırıyorum tekrar.
İlham ararken böyle geziniyorum evde, ısınmaya çalışıyor, eski işlerden birşeyler yaparak var gibi görünen tıkanıklığı gidermeye çalışıyorum. Uğraşmak istiyorum birşeylerle ama yapıp yapabileceğim herşeyi yapmış gibi hissediyor, yapacak birşey bulamıyorum.
Bugün menüye ek olarak mısır ekmeğimiz vardı. Blog olarak el-işi hobiden mutfağa yatay geçiş mi yapıyorum?

3 yorum:

  1. Deryacım bayıldım o örtüye, güle güle kullan. Çerçeveletip duvara asardım sanırım ben ;-))

    YanıtlaSil
  2. Ececim öyle büyük ki kesmeye kıyamıyorum bu haliyle de asamıyorum o yüzden okşayıp okşayıp kaldırıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Aman sakın kesme, bu böyle çok güzelll...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...