Aklımızda duracağına..

Sabah bahsettik akşama hayata geçti. İnsan birşeyi çok isterse hiç engel tanımıyor gerçektende, özellikle yemek konusunda. Fırsat yaratıp, iki arada br derede yapıverdik. Kalori ve kiloları katlayıp vücudumuza  yeni katlar ekleyecek şekilde çikolatalı pudingle beraber iki tatil atıştırması huzurlarınızda.
Kek yaparken başına buyruk, canım hangisinden ne kadar isterse o kadar, tamamıyle göz kararı karıştırılmış bir kek hamuru. İçine de evde ne varsa yabanmersini, kuru üzüm, fındık, ceviz elime ne geldiyse kattık. Büyüyüp okullu olsada kuzum bazen hala küçükken yaptığımız gibi beraber yapalım ister, onun eli, bir tutamda sevgiyle fosfos kabarık, damak tadımıza uygun, kıvamı bir kere daha tutturmuş olmanın keyfiyle kekimiz hazır,
Mutfakta, serviste böyle bir manzara bile insana huzur veriyor. Evde mis gibi kokan limon kabuğu..
Yemesi de inanılmaz, hep derim, ben keki sıcak, fırından çıkar çıkmaz severim. Fotoğrafları bir çırpıda çekip derhal yemeye koyuldum. Aklımızda duracağına karnımızda olsun ;)

5 yorum:

  1. of afiyet olsun kilo yapmasın :)

    YanıtlaSil
  2. afiyet olsun görüntü süper vallahi canım çekti gidip yapayım bir kek ben desevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tombik fincanın yanında pofidik kekler. Cok yakışmış. Resimlerinizdeki destekleyici objeleriniz de ince zevkinizi yansitiyo. İşinizin hakkını veriyorsunuz vesselam. Beklenen karlı bir Trabzon gecesinden sevgiler... Sevil

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle katılıyorum, aklıma geldiğinde en kısa zamanda yemem lazım. bu aralar limonlu chessecake e taktım, evde de yaptım, fena olmadı. şimdi de limonlu bol dolgulu cupcake yapmak istiyorum, araştırmadayım :)))

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...