27 Mayıs 2014

Beyaz battaniyenin ardından her ne kadar aynı tempoda devam etmek istesemde bir parça yorulmuşum sanırım, başladığım küçük örtüyü bir köşede beklemeye aldım, ufak denemeler falan derken, bittiğinde umuyorum çok güzel bir yastık olacağını düşündüğüm başka bir işe atladım, daldan dala yine. Biraz şekillendikten sonra yayınlayacağım, şimdilik gizli.
Grip beni tamamen ele geçirdi. Hapşırık, aksırık, tıksırık, burun akıntısı ne ararsanız var. Bugün ne kadar heveslensemde elişim için başımı kaldırmakta zorlanıyorum.
Uzun süredir çok istiyordum, sağolsun arkadaşım memleketi Bursa'dan yeni fidelenmiş bir ortanca hediye getirdi dün. Üzerinde tomurcukları var, açmış halini merakla bekliyorum, ama önce daha geniş bir yere almam gerek, hazır saksı yerine güzel fikirlerim var inşallah hayata geçireceğim iyileşir iyileşmez.

7 yorum:

  1. çok geçmiş olsun dikkat edin.. bazen hastalıktan öremiyor insan istese bile kolunu kaldıramıyor .. bir an önce sağlık bol keyifli günler dilerim ..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun örgüler harika olacağa benziyor.

    YanıtlaSil
  3. cok geçmiş olsun, en kısa zamanda iyileşmeniz dileğiyle...
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

    YanıtlaSil
  4. Deryacım inşallah biran önce düzelirsin çok geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun örgü harika olacak sanırım ortancaların açmış halini de görmek isterim

    YanıtlaSil
  6. bu arada gfc den takibinizdeyim. ben de bloguma beklerim.
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

    YanıtlaSil
  7. Herkese tek tek Çok teşekkür ederim.... bu seferlik affedin, ayrı ayrı yazamadım :(

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...