26 Mayıs 2014

Kutuların içinden çıkan bir güzellik. Ne çok şey biriktirmişim, toplamışım bazen şaşıyorum kendime. Bugün bir ara kısa süreli yağmurlu idi Ankara, bizde güzel havayı fırsat bilip bahçeye attık kendimizi.
Domates fideleri çiçek açmış, merakla bekliyoruz. Diğerlerinde henüz bir hareket yok.
Kahvesiz olmaz..
Elma ağacında epey bir elma var ama geçtiğimiz gün yağan dolu pek çoğunu yere düşürmüş, inşallah buna rağmen olur, yine daldan elma kopardım yedim diyen kuzunun sevincini, biraz elma toplayıp elmalı pasta yapayım ben diyebileyim, inşallah..
Erikler de dalları zorluyor. Alçak dallardakiler bitti, yukarıdakileri de kızarınca artık.

6 yorum:

  1. İçim açıldı şimdi, erikler çok cazip görünüyor bir merdiven kapıp gelsem nasıl olur?

    YanıtlaSil
  2. ayşen yörükoğlu25 Mayıs 2014 22:58

    bahçe huzur veriyor hakikaten.bol mahsullü bir seneniz olur inşallah derya hanım.

    YanıtlaSil
  3. Deryacım yeni profil gözümden kaçmadı Çınarın minik bacaklarıda çok tatlıydı ama buda çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bahçeniz var ben de Ankara 'da yaşıyorum ama böyle güzel bahçeli bir eve hasretiz..

    YanıtlaSil
  5. Fadiş; Güzel olur neden olmasın :)

    Aminnn Ayşencim :)

    Teşekkürler Meltemcim..

    Sry; Herşey uzaktayken daha güzel, içinde olunca bazen o sihrini kaybedebiliyor

    YanıtlaSil
  6. Elma ağacı, 4-5 yaşlarında lojmanın bahçesindeki elma ağacını hatırlattı.tepesinden inmez yeşil yeşilken dadanırdık, o tadı hala aklımda elmaların. Şimdi Çınarcım çıkarsın tadını:)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...