8 Şubat 2014

Nasıl yapıldığını merak ederdim sonra sevgili Smilena'nın bloğunda görünce hemen denedim örgü kalp yapımını, bu ilk tabi, tam istediğim gibi olmadı, boyca kısa tombiş bir kalp için yeniden deneyeceğim.
Örgüm devam ediyor. Hala ne olacağı belli değil.
Bir ara  da kenar tığlaması denedim. Ponponları çok hoşuma gidiyordu. Şimdi kare bir örtünün kenarlarını bu şekilde yapacağım.
Bugün denemeler günüydü.
Bu örgünün duruşu çok hoşuma gidiyor, ne kadar sevdim bende şaşırıyorum.
Bu hafatsonunun en güzel yanı beş gün önce İspanya'ya uğurladığımız babacığın eve dönüşü oldu. Tatilin son haftası biraz buruktu bizim için, neyse yine bir aradayız çok şükür. Haftasonunuz gönlünüzce olsun..

3 yorum:

  1. Deryacım gayet güzel olmuş daha tomb
    K istersen daha çabuk bitirirsin kesmeyi her sırada 4 defa yaparsan tombik oluyor zaten sen biliyorsun bu işi.ponponlu kenar nefis zor mu yapımı

    YanıtlaSil
  2. Gözünüz aydın.Allah ayırmasın.Bugünkü denemeleriniz benim çok işime yaradı.Uzun zamandır merak ettiğim bir örme şekli idi.Teşekkürler.:))

    YanıtlaSil
  3. Smilena; Teşekkür ederim, bir tanede dediğin gibi çok keserek tombiş yapıcam, ponponlu kenar çok kolay, sen yapılışı kolay mı deyince böyle merak edenler için yapılışını ekleyiverdim.

    Hayatı paylaşalım; Teşekkür ederimm, Ne güzel sevindim, rica ederim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...