7 Şubat 2014

Sabısızlandığım modele dün gece başladım. Çok büyük değil, dikdörtgen bir şal yapacağım yani en azından şimdilik öyle planlıyorum ama her an bir battaniyeye veya yastığa da dönüşebilir, bilmiyorum.
Bu ara sevdiğim şeylerden biri de mekik kek. İçinde yumurta sarısı kullanılmadığı için galiba, özellikle antep fıstıklısı favorim.
Dün akşam sevdiğim modelden bir tane de tutaç yaptım. Bu modeli biraz geç keşfettim ya da daha önce gördüm ama bu kadar ilgimi çekmemişti bilmiyorum. 70'ler, 80'ler kokan bir model.  
Ev işleri döngüsünde dün yoğun bir gündü. Yoğurt yapma, yemek hazırlama işleri dün beni yorsa da bugün rahat ettirecek. Yemeğimiz dolapta hazırsa benim için bundan keyiflisi yok.
Çok şık şapkalar, örgüler tasarlayan bir adres paylaşmak istiyorum Mercan Rengi Tasarım Örgüler. Kendinize veya sevdiklerinize çok şık ve el emeği ürünler hediye alabileceğiniz bir adres.
https://www.facebook.com/gulduymaz

11 yorum:

  1. gerçekten çok güzel bir model birmiş halini şimdiden çok merak ettim Allah kolaylık versin sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Tutaçları yazdım aklıma ne şeker herşey ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. ayşen yörükoğlu7 Şubat 2014 05:08

    ellerinize sağlık derya hanım. örnek güzel, bu örnekle yapılanlar daha güzel.

    YanıtlaSil
  4. fıstıklı mekik kek benim de favorim :)

    YanıtlaSil
  5. Tutaçlara bayıldım bana çocukluğumu hatırlattılar :) rahmetli anneannem çeyizime de örmüştü renk renk gözüm gibi koruyorum kullanmaya kıyamıyorum. Güllü olanı özellikle çok beğendim. Bu sıralar tığ işi herşey beni çok cezbediyor. Ben yapamıyorum ya ondan galiba :D

    YanıtlaSil
  6. not: fıstıklı kek benim de 1 numaram :)

    YanıtlaSil
  7. Bu örneği ilk 5 yıl önce kayınvalidemin halasın da (hala 91yaşında)görmüş ve çok beğenmiştim ama ozaman örgüden bu kadar anlamadığım için yapamamıştım.Şimdi sizde görünce çok sevindim,yapılışını bir ara paylaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. öznur; Çok teşekkürler..

    smilena; Teşekkürler :)

    Ayşencim teşekkür ederim, bu örneğe taktım bende çok seviyorum

    Nihancım aynen :)

    tarchin; Bir ara size günlük kullanmanız için birkaç tutaç öreyim ben, sandıktakiler ne güzeldir kimbilir kıyamamakta haklısınız,kekte hemfikiriz :)

    eftelya; Örnek çok basit anlatılacak gibi değil, onun için yazıvereyim buradan; zincir çekip üstüne aynı yere ikili trabzan yapıyoruz ortasına bir tane zincirle, yandakine geçerkende hiç zincir çekmiyoruz, sonraki sıra ikililerin ortasına ikili yaparak öylece devam ediyor, O beğendiğiniz örgü ne muhteşemdir kimbilir, el koysaydınız keşke :)

    YanıtlaSil
  9. bende bu örnekten patik yapmıştım geçen yıl çok zevkliydi
    baykuş şapka paylaşım için teşekürler isteğe göre sipariş alınır

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Derya hanım,ne kadar basitmiş ama o zaman zincir çekmekten öteye gidemeyen ben için çok zor gelmişti.Hala ben beğenince söz sana da öreyim demişti ama sonra hastalandı şimdi Ankara' da kalıyor.

    YanıtlaSil
  11. evet yaa yemek olunca kafa rahat oluyo :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...