15 Ağustos 2013

 İlk provalarda beğeni kazanınca yastıktan bir tane daha örmek şart oldu sanki.
Emaye aşkımı bilen dostlar sayesinde çok güzel parçalar geçiyor elime. Bir şeye gerçekten gönül verince inanılmaz şekilde gelişip çoğalabiliyor, mutluluğunuz da objelerinizde :)
Bugün dört gözle beklediğim bir postam var çok uzaklardan gelecek. Bu kadar uzaktan gelen ve bu kadar sevilen şeyi tahmin edersiniz. Her yıl elime geçtikten sonra, yeter artık çok zahmet oluyor bir daha istemeyeceğim desemde, bu yıl da o sıcak ve samimi teklifi yine geri çeviremeyip ufak tefek de olsa birşeyler istedim merak ve heyecanla bekliyorum şimdi.
(Feraycım o güzel kalbine ve bir sürü zahmete girip bana ulaştırdığın herşey için çok ama çok teşekkür ederim, sevgilerimle... )

4 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    869. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  2. Derya`cım epeydir gelemiyorum bloguna. Malum çocuklar, tatil derken yazın açılıyor ara.
    Bugün seni düşündüm ve hemen gelip yazayım istedim. Dikiş dikmek için odama gittim, senden gelen yastıklar orada. Nasıl da güzeller!!!!

    YanıtlaSil
  3. white glaze; Teşekkürler..

    Semicim, o yastıklar o gün sende ne uynadırdıysa aynı mutluluk ben ne zaman bu yorumu açıp okusam hissettiğim şey, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. merhabalar blogunuzu yeni keşfettim ve bayıldım takioçiniz oldum hemen
    banada beklerim...
    http://gamzekendimce.blogspot.com/

    sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...