14 Ağustos 2013

 
Ne çok yutkunup vazgeçiyorum şu günlerde kullanacağım kelimelerden ve kuracağım cümlelerden. Yoksa büyüyüp artık o çocukluğu geride mi bırakıyorum. Yoksa daha az duyarlı biri mi oluyorum, olması gereken mi bu, yoksa ben yine şaşırıp yollarımı karıştırıyorum!?
Bazen kafam o kadar meşgul oluyor ki, düşünce hızında iş yapıyorum. Bu çiçekli örgü de sadece iki motif iken, birkaç saatte ortaya çıkmış kendini kaptırıp harala gürele ördüğüm şeylerden biri. Kolleksiyonuma bir yastık daha eklenecek gibi, herşeyden çift olsun, takım olsun takıntım olmasada, bu tek tek kafama estikçe yaptıklarım biriktikçe birikiyor.
Herşeyden korkuyor insan bazen, her daim huzur bulduğu mekanlarda, bir gün gidip eskisi gibi huzur bulamamaktan, bıraktığı şeyleri aynı yerde bulamamaktan...... daha çok şey eklenebilir bu düşünceler yumağına ama ben burada kesiyorum, şimdilik huzuru bulup mutlu olabiliyorken mutlu olalım, diğerlerini olamadığımız gün düşünürüz artık diyerek.
 Bir tatlı huzur almaya gittik yine biz Ulus'a, can dostlarla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz uçar, yazı kalır...