2 Şubat 2013

Gökyüzünde güneş parlasa da iyi bir soğuk vardı. Buna rağmen epeydir uğramadığımız kale ve civarını dolaşalım istedik kuzuyla. Okula gitmeden önce ne çok gezerdik, sabahtan çıkar çıkar giderdik o da özlemiş.
Ulus'a ne zaman gitsem bir parça emaye veya eski melaminlerden buluyorum bugün de o düzen bozulmadı emaye severlere de bir görev misali bildirmek gereği duyuyorum hep Çıkrıkçılar yokuşuna konya sokak tarafından tırmanırken sağ kolda kalan Niğde Pazarı, pek müşteri haklıdır veya müşteri velinimet gibi deyimleri sallamayan bazen bir dövmedikleri kalan bir yer ama gelin görün ki nostaljik şeyler bulabildiğim tek adres. Yine yokuş üzerinde çok güzel vintage baskılı popart desenli yeni kumaşlar gördüm ama nasıl oldu da fotoğraflamadım onu bilemiyorum şimdi. 
Kumaşlardan, iplerden, elişlerinden yavaş yavaş el çekiyor gibi hissediyorum kendimi. Belki sadece histir, genelde böyle der sonra iki kat hevesle birşeylere başlarım bilemiyorum.
Grafik tasarımla ilgili birşeyler öğreniyorum son zamanlarda. Bilgisayarlarla daha haşır neşirim yani şu ara.
Son olarak bir kahve keyfi karesi ile mutlu haftasonları dilerim..

6 yorum:

  1. Deryacım çok güzelmiş güle güle kullan:) Ankara'ya geldiğimde orayı gezmek istiyorum. Ulusta samanpazarını gezmiştim. Bu emayeciler de orada mı acaba?

    YanıtlaSil
  2. Derya biliyorsun sen tarif ediyorsun ben muhakkak gidiyorum buraya da gideceğim.Ve haklısın pek kibar sayılmazlar:))Katlanıcaz artık:)

    YanıtlaSil
  3. Burası bana Safranbolu'yu hatırlattı.

    YanıtlaSil
  4. hafta sonu bahar gibiydi ankara, ne iyi yapmışsınız... ben de çok uzun oldu gitmeyeli...

    YanıtlaSil
  5. I liked that street in the city. I'd love to visit Turkey some day :)Wow, great to learn new things, I know a bit of computer design, it's really fun thing to know.
    Hope you start of the week is good, Derya.
    Hugs,
    Anna.

    YanıtlaSil
  6. Başak; Teşekkür ederim, evet Çıkrıkçılar yokuşunda mağazaların olduğu bir yokuş var orada burayı gezdiyseniz mutlaka görmüşsünüzdür.


    Öyle Baharcım, sanki zaman durmuş o dükkanda :)

    mavimasal; Benziyor gerçektende, Safranboluyuda çok sevmiştim.

    Nihancım çok ara verme, bana iyi geldi, havalar iyiyken tavsiye ederim yani.

    My dear friend Anna, I wish to pass happy new week :) I hope one day you come to Turkey even known each other that would be great. Our country is beautiful. Graphic design is really fun, I'm a nice day ..


    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...