27 Ocak 2013


Bugün sabahtan dikişlere el attım. Hep aklımdaydı elimdeki kıyamadığım, kıydığım tüm kumaşlar bir örtüye dönüşecek diye, kısmet bugüneymiş ta ki makinamı bozana kadar. Bu arada singer kullanan hanımlar makina volanı bana doğru dönmüyor, kitlendi nedendir ki? Neyse karyolama uygun ebatta kocaman bir örtü yaptım, kala kala kenar biyesi kalmıştı ki makina pes etti. Kumaşların çoğu eridi oh ne rahatladım. Bu karmaşa içinde kuzuyla babacığı havanında güzel olması nedeniyle ön bahçe-arka bahçe temizliğine yolladım. Herkes için kendini rahatlatacağı bir iş olacaktı oldu da, bahçede çalışanlar toprakla uğraşmak iyi gelmiş olacak ki pek mutlu döndüler eve. Ben çıldırmış vaziyetteydim, karmaşanın ortasında, örtünün bitmesine ramak kalmışken yapılırmı bana diye. Sonra kızdım kendime günü kaçırdım diye, bir kahve keyfi yapmadım burnuma koktuğu halde.
Olsun zararın neresinden dönersem kardır, az sonra yapacağım kahve keyfimi. Makine de ustasına görünür görünmez örtümü tamamlayacağım inşallah. İyi haftalar..

11 yorum:

  1. Kahve içerken ayaklarını uzatip, bir oh cek.

    YanıtlaSil
  2. Makinenin masura sarma yerini kotrol ettinmi.yanlışlıkla kapamayı unutmuş olabilirsn.bende öyle olmuştu.selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı sorun vardı... Kara kara düşünürken sayenizde sorun çözüldü, teşekkürler :)

      Sil
  3. Volan dönmüyorsa, mekik yuvasına iplik toplanmıştır (galiba bu mekik yuvasının adı çağanoz idi). Bazan bir parça iplik anlamsızca bir yere sıkışıyor, hadi çalıştır çalıştırabilirsen. Dişlilerin arasına falan iyice bir bak bakalım. Benim eski makinada sık sık olurdu. Bu yeni makinama da eşek yüküyle para verip aldım, aklım gidiyor bir şey olacak diye:) Sanki piyasaya iş yapıyorum. Hani yapmaya vaktim olsa ben terziyim diyen 10 kişinin 9undan daha kaliteli dikiş dikerim o ayrı konu. Ama kendime dikmeye vaktim yok.

    YanıtlaSil
  4. böyle disiplinli yapmayınca da bitmez sanırım o güzel şeyler... hele ki o muhteşem battaniyelerin :) havalar bu ara çok güzel gerçekten, biraz daha gitse böyle :)

    YanıtlaSil
  5. en kısa zamanda güzel rengarenk örtünüzü sağlıkla kullanmanız dileklerimle.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. aa geçmiş olsun umarım enyakın zamanda yaptırırsınız makinanızı

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık,bir an önce makina düzelir de güzel örtüyü görmek nasip olur...

    YanıtlaSil
  8. makinem benimde singer...ama bilemedim,öyle sıkışmadı daha şükür..eski olan singer yoknazı zorlar çevirirdim kesin de bu nazlıları ellemem...servise...hadi işlerini kolaylamışsın...bende bu gün evi toplarken bir ara deliriyordum,orda bir sepet kumaş,burda bir kutu bilmem ne...ölüp gitsem bu ne derler yaaa....

    YanıtlaSil
  9. Hamarat arkadaşım benim. Eline sağlık.
    Nilüfer

    YanıtlaSil
  10. hemde ne oh Edacım, resmen tutulmuşum, şu bir günde hepsini bitireceğim huyu beni çok yoruyor.

    hamarat kontes; Masura sarma yerindenmiş evet, çok teşekkürler :)

    nurtenbeğendi; Dikemesemde bilmek isterdim bende

    Nihancım aynı fikirdeyim, havalar süper, ben aceleciyim iş büyüktü gerçekten makina bozulmasa ben arıza verirdim ki nitekim tutulmuşum bugün :)

    esradan; Teşekkürler :)

    günlükçü bayan; sağolun hallettim bile.

    bizden; Sağolun, bitti fotolamak kaldı sadece

    elmalı kurabiye; Hobi sahibi insanlarda normaldir bunlar, hatta gzüeldir endişelenmeyin :) üreten ev öyle oluyor deyip kendimi de övüyorum bu arada galiba :)

    Teşekkürler Nilücüm ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...