12 Ekim 2012

Günlerim koşturmacayla geçiyor. Dikiş kursundaki hoca sürekli uyarıyor dikişten başka birşeye vakit zor bulacaksınız bundan sonra diye haklı galiba. Örgülerim kuzu kuzu yatıyor bir köşede. En son eksik renklerimin bir kaçını bulup tamamlayabildim. Kartopu yavaş yavaş daha zor bulunur bir ip haline geldi sanki.
Yuvarlak örgüm şimdilik bu kadar oldu. Modeli çıkarmak biraz zor oldu aslında model değil de kaç sıra kaçar artırarak yapılmış çıkarmaya çalıştığım resimden epey zor seçiliyor. Model buradandı.
Elimdeki lavanta kesesi işlerimi nihayet bitirdim. Bir sürü iş evin muhtelif yerlerinde  beni bekliyordu. Buna ev işleri de dahil. Bu hafta yetişmeye çalıştığım bir koşturmaca ile bitti. Mutlu haftasonları dilerim...

10 yorum:

  1. Hepsi de çok güzel, haftayı dolu dolu geçirmişsin, iyi dinlenmeler sana:)

    YanıtlaSil
  2. Deryacım,
    Dikiş kursu maharetlerini görmek için sabırsızlanıyorum, inşallah harika şeyler dikeceksin eminim.
    Mutlu koşuşturmalar, huzur ve sağlık dolu bir hafta sonu diliyorum sana.
    Kuzuyu öp benim için.

    YanıtlaSil
  3. ayşen yörükoğlu12 Ekim 2012 00:24

    derya hanım çok güzeller. ellerinize sağlık.elleriniz dert görmesin inşallah...

    YanıtlaSil
  4. kursun hayırlı olsun blogunu ve bizleir ihmat etmeeeeeee.....
    iyi haftasonları

    YanıtlaSil
  5. Çok heyecanlandım biliyormusun.Eminim sana çok iyi gelmiştir bu kurs.Yarım günlük dikiş kursu oluyor mu genelde tam gün diyorlar.Ben de öğleden sonra için birşeyler istiyorum.Kolay gelsin yaptıklarını da paylaş lütfen.

    YanıtlaSil
  6. bir bahçem olsa masamın üzerine hesin bu yuvarlak örtünün karesini örerdim.

    YanıtlaSil
  7. Deryacim islemeli yastiga bayildim...cok guzel...zaten lavanta keselere soyleyecek birsey bulamiyorum...kocaman sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık..bu lavanta keselerinin üzerine işledikleriniz cok güzel..nakış falan mı okudunuz siz acaba :)

    YanıtlaSil
  9. Resmini anneme göstermek için aldım umarım bir sakıncası yoktur :)
    Ben ig'de gördüm rengarenk Amerikan servisleri yapıyorlar böyle böyle. Çok sevimli oluyor.Sen ne olarak kullanacaksın bahsetmedin merak ettim.

    YanıtlaSil
  10. Fadiş; Teşekkür ederim :)

    Ecehan; Maharetlerimi bekleyen sizleri inşallah hayal kırıklığına uğratmam, teşekkür ederim canım :)

    Teşekkür ederim Ayşencim :)

    Semi26; Etmemeye çalışıcam teşekkürler :)

    modabahar; Aslında 9:30- 16:00 ama ben öğleye kadar gidip 2 gün yerine 4 yarım günle iki günü tamamlayacağım Baharcım. Yaptıklarım önce burada olacak tabi :)

    Nihan-küçük mucizem; Sen şimdiden ör koy enara, daha çabuk olur hayalin :)

    Rozerin'in annesi; Çok teşekkürler :)

    janset;Ben elişi anlamınd hiç birşey okuamdım, ilk olara dikiş kursuna gidiyorum. Onlar iğne ardı basit bir dikiş :)

    esranınblogsesi; Sakıncası yok tabiki, paylaşıyoruz amaç o zaten. Ebatını kestiremediğim için şu olacak diyemiyorum bende masa üstüne atabilirim, puf üstüne örtü yapabilirim bilemiyorum :) Bahsettiğiniz gibi servislerden mudo da vardı bir ara modelini çıkarıp ördüm bende pembe yuvarlak görmek isterseniz burada var;
    http://derya-kuzusu.blogspot.com/2011/10/3-ekim-2011.html

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...