18 Haziran 2012

Sıcaklara rağmen diğer örgüyü bitirmenin gurur ve gazı ile bir diğerine devam etmekteyim. Bunu da bitireceğim inşallah. Diğerine göre örmesi daha rahat, kucağımda kocaman ve terletici bir örgü yığını yok. Motif yapmayı özlemişim, diğerinde bir uçtan bir uca çıkmak en azından son sıralarda epey zorlayıcıydı. Motiflerimde kocaman kocaman olduğu için ilerlemesi daha hızlı.
Vazomda kır çiçeklerim, türk kahvem ve motiflerim. Ev saldım çayıra, kuzumla verdiğimiz oyun aralarında ya da birlikte yaptığımız oyalanmalar dışında ben bunlarla hemhalim. Yeni haftamız güzel olsun..

7 yorum:

  1. Bu motifleri örmesi tamam da birleştirmesi çok zor:( Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. kitana; Aslında çok çok kolay, istersen anlatırım hatta görerek daha da kolay olur, buraya gelince buluşuruz öreriz :) o uzun sürebilir ben sana kuzuyla örerken videolayıp yollayayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
  3. örgüye bir türlü ısınamadım, hayatımda ilk defa eşime (o zaman nişanlımdı)bir atkı ördüm,zevkli gelmişti aslında ama ondan sonra bir daha elime almadım.rengarenk, hoş olmuş. sana kolaylıklar dilerim:)

    YanıtlaSil
  4. Gün içinde, aklıma geldikçe geziyorum sayfalarında. Rengarenk üretkenliğin ruhumu mutlu etmekle kalmayıp, senin gibi insanlar çoook olsun istiyorum dünyada.

    YanıtlaSil
  5. sana da iyi haftalar deryacım :))

    YanıtlaSil
  6. Yaz kış örgü örmekten büyük keyif alan ben,benim gibi biri daha var mıdır diye düşünürdüm hep.Varmış:)Bizim ki tutku haline gelmiş sanırım artık..Kolaylıklar dilerim:))

    YanıtlaSil
  7. evimbenimatölyem; Teşekkürler. Aslında örgüyle mesafeyi iyi ayarlamak lazım bende fazla ısınanlardanım, evin heryeri örgü bişeylerle dolu, örmeden duramıyorum şimdi :)

    Ececim canım benim sağol, Eceler de çok olsun :)

    Saol Nihancım ;)

    Sihirli günce; Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...