23 Nisan kutlamaları- 1

Merakla beklediğimiz gösterimiz için cupcakelerimizi de alıp okulun yolunu tuttuk. Çınar hemen kulise geçip hazırlanmaya başladı. Evden beri konuştuğumuz tek konu sahneden bizi nasıl göreceği, sonrasında ne yapacağımızdı. Sırası geldi sahneye çıktı, pek sulugöz sayılmam ama gözlerim doldu, bir fotoğraf delisi olarak bir taraftan resim bir taraftan kamerayla kaydetme çabaları içinde diğer velilerle köşe kapmaca yaptık. Bir ara yerimi beğenmeyip, izleyenleri de rahatsız etmemek için, anı kaydetme adına  koltukların üzerinden atladım benim için epey aksiyonlu oldu. Yine de istediğim kalite ve görüntüde fazla resmim yok, umudum okulun kayda alıp çektiklerinde.
Hezarfen Ahmet Çelebimin gözleri bizi aradı merakla kalabalığın içinde, zar zor buradayız dedik kendimizi gösterdik. Bizi görene kadar gayet soğukkanlı ve güzel bir şekilde gösteriye devam eden kuzu, bizi görünce gözleri dolup, yanakları al al olmaya başladı. Kaçıp yanımıza gelmek ister gibiydi.
Burada seğmenimin kolları havada, tek kare resmim yok buradan :(  bu kamera çekiminden yaptığım resim. Gösterinin akışı ve zaman açısından pek çok pozu çekemedim malesef, kılıktan kılığa girdiler hemen.
Burada kısa arada kostüm değiştirirken duygularını daha fazla gizlemeyemeyen bizi özlediğini söyleyip babasının kollarında gözyaşlarını koyveren kuzu. Her ailecek fotoğraf çekilme çabamızda ağlamaklı tüm resimlerde.
Sahne tozunu da yuttu kuzum, bir aralar annesinin uçuk hayallerindendi tiyatro sanatçısı olmak. Gösterilerini çok beğendim. Minikler de büyüklerde çok başarılıydı, program da program sonrası ikramlarda hepsini çok beğendim ben, öğretmenlerimize uğraşları ve emekleri için teşekkür edip, sabırsızlıkla çıkıştan sonrasını bekleyen kuzuyu daha fazla tutamayarak ayrıldık okuldan.
Sonrasında Ulus'ta yapıp yapılacak en iyi birkaç şeyden biri olan Gençlik Parkında aldık soluğu. Havanın pırıl pırıl olmasına rağmen pek çok oyuncak çalışmıyordu. Buna rağmen koşturdu durdu Çınar, keyifliydi.

Hava çok güzeldi bugün, gözlerimiz dolarak izledik oğlumuzu, gururlandık, duygulandık bir günü daha bitirdik. Erken kutlama ile 23 Nisan'ın ilk kısmını kutladık, stadyum gösterilerine de gitmeyi planlıyoruz, sonrasındaki havai fişek gösterileri falan derken daha birkaç posta kutlayacağız galiba.

8 yorum:

  1. 23 nisanı kutlu olsun hezarfen ahmet çelebimizin :) Çok yakışmış kıyafetleri...

    YanıtlaSil
  2. mutlu bayramlar kuzucuğa... gözümüzün önünde büyüyor gün be gün... nice başarılarını görmek dileğiyle... bayramlık yanaklarından öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
  3. maşallah allah nazarlardan saklasın kuzunuzu, okurken gözlerim dolu dolu okudum benimde bir oğlum var onun yaptığı gösteriler geldi gözüme allahım acılarını göstermesin.tüm kuzuların 23 nisan çocuk bayramı kutlu olsun.SELİN

    YanıtlaSil
  4. Ne gururlu bir gün:) darısı daha nicelerinin başına...

    YanıtlaSil
  5. dün biz de ne kadar büyüdüğümüzü anladık izleyici koltuğunda, gerçekten çok duygulanıyor insan... çınar da çok tatlı olmuş :) gösterileri düşünüyorsunuz demek, biz bu yıl sadece anıtkabir ziyareti yaparız sanırım :) ben de şimdiden kutluyorum 23 nisanınızı :)

    YanıtlaSil
  6. maşallah çınarıma.her daim başarılı sağlıklı vede mutlu olsun.her anı böyle güzel geçsin sevgiler deryacığım.

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı olmuş kuzu..bu arada çok tebrik ederim ...insan çok mutlu oluyor değilmi....

    YanıtlaSil
  8. maşallah kuzuya.ne büyük heyecan,mutluluk.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...