Bu Blogda Ara

2.03.2012

Mart çekilişi





Mart ayı çekilişi görücüye çıktı. Örgü örtü nazar boncuklu olup, farklı model ve büyüklükteki motiflerin birleştirilmesi nedeniyle hafif bir yamukluğu sözkonusudur, nazar boncuğu bundan ötürüdür. Yastığımız evinizde kurmayı hedeflediğimiz keyif köşesine yakışır şekilde "home sweet home" temalı bir çift kuş işlemelidir. Yanındaki bardak altlıkları ve lavanta kesesi ile köşeniz tamamlanacak. Katılmak için buraya  yorum bırakmanız yeterli, herkese bol şans...
"Katılım süresi bitmiştir, ilgilenen herkese çok teşekkür ederim"

66 yorum:

SARP DENİZ dedi ki...

çok güzeller, elinize sağlık...

Nihan dedi ki...

Bana çıkmazsa, kimse hayrını görmez söyleyeyim.....Evreeeeennnnnnn duy sesimi...

Adsız dedi ki...

Hepsi cok guzel ama kuslara bayildim:) Benim olsun o yastik..

Selin C.

HoBiHuZuR dedi ki...

yine şansımı denemek istiyorum :)

fatma dedi ki...

ayy bayıldım ellerinize sağlık
fatma karakaya
ftm0258@gmail.com

pamuşum dedi ki...

süper hediyeler özellikle yastığa bayıldım,geçmiş doğum günüm şerefine umarım bana çıkar....
sevgiler, herkese bol şans...

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık.Hele o kırlette bayıldım .Şimdiden herkese bol şans.

anne kaleminden dedi ki...

biz isteriz :)

Çaçaron Blog... dedi ki...

yine yeniden bıkmadan varım diyorum :)

atolye nott dedi ki...

çok güzeller, belki bana çıkar .)

örenanne dedi ki...

merhaba galiba ilk ben yazıyorum yada yazdılarvsiz onay vermesiniz henuz ben katılıyorum çekilişe elinize sağlık selamlar

ANILAR dedi ki...

Ellerine saglık, çok güzeller... Bana da örme geldi şimdi ...

Adsız dedi ki...

çok güzel derya hanımcım ellerinize sağlık.yeni takipçilerinizdenim harika örgüleriniz var.hatta ripple battaniyenizden bende örmeye başladım bile.
SELİN

Hülya dedi ki...

uzun süredir sessizce takip ediyorum bloğunu ve ilk defa çekiliş için yorum yazıyorum:) yastığın etkisinden
olsa gerek:)ve 510.izleyicin olmamı kabul edersen sevinirim:)

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Haydi bakalım, mart gelmiş:)
Bir şansımızı deneyelim o zaman:)))

BÜŞRA dedi ki...

ilk yorum benden olsun ellerinize sağlık hepsi çok güzel :)

başıyazmalıkız dedi ki...

bennnn de varımmm çekilişe katılmak ve bu cici el emeği göz nuru ürünleri sahiplenmek istiyorum:)

ESMANUR dedi ki...

Eğer sadece yorum bırakmak yeterliyse bende şansımı denemek istiyorum inşallah kazanırım bu modeli çok seviyorum
ESMANUR
esmaenes@gmail.com

MARİFETANE (Elif Hatice) dedi ki...

Çok güzeller deryacığım ellerine sağlık canım..mart ayı çekilşinde bensiz olmasın:)) hepimize iyi şanslar..

Adsız dedi ki...

merhaba her çekilişe katılıyorum inşallah bu kez benim olurlar.naile nailekaragoz@hotmail.com

Çılgın Mevdoş dedi ki...

HEDİYE HARİKA CANIM YA ELLERİNE SAĞLIK BEN İSTİYOMMMMM BENİM OLURMU ACABA.

sumelif dedi ki...

Derya kuzusu çok beğendim gerçekten noooolur ve lütfen biz istiyoruz hem yeni eve taşındık hemde renkleri bize çok uygunnnnnnnn
öpücükler herkese bol şanss
Elif

seralp dedi ki...

Emeğinize sağlık.

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ahh ahh sendeki şeylerden istemediğim bir tane yok herhalde.:):) yine çok güzeller. Hadi bakalım deneyeyim bari ben de şansımı. İlk defa böyle bir şeye katılıyorum belki acemi şansına çıkar mı çıkar:):)Öptüm kocaman

PillePalle.... dedi ki...

very nice things you made!

reyhane dedi ki...

Mrb,ben de şansımı denemek isterim

füsfüs dedi ki...

çok isterim:)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Emeğine sağlık canım :)

ebrulikedi dedi ki...

kuzu gibi mart benim de ayım.hadi bakalım bol şans:)

selin dedi ki...

8 mart doğum günüm :)belkide doğum günü hediyesi olur bana kimbilir.
hatta doğum günü çocuğu olmanın şımarıklığı ile hediyelerimi kırmızı beyaz puantiyeli çanta içinde isterim mümkünse :D (lüffen mümkün olsun hediyeler beni bulsun. sübhaneke dinimiz amin.)
cnsln@hotmail.com

selyar dedi ki...

çok güzeller ellerine sağlık :) bloğunda çok güzel yeni keşfettim bende şansımı denemek isterim hernekar şanssız olsamda :))

zeynepgedikli@gmail.com

jale dedi ki...

Yine çok güzeller emeğinize sağlık...

Nur... dedi ki...

Bu sefer sıra bende.

gülcan dedi ki...

ellerine sağlık, gizli takipçinim, bende şansımı denemek istiyorum

alonenes dedi ki...

benim olmalılar:)))

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar inşallah bana çıkar:)))))

esrayavaş dedi ki...

beğendimm ..benim olabilirmiii :)

gunduz68 dedi ki...

motif yapma konusunda senden aldığım gaz çok çabuk kesildi..bu işin bana göre olmadığını anladım(sanırım bunda etkili olan yünlerimin uyumsuzluğu da oldu)seninki gibi olmadılar yeni..Ellerine sağlık...

Özlem dedi ki...

çekilişe katılıyorum
izleyicinim
gfc: Özlem
ozlemelmacigil@hotmail.com

şükü dedi ki...

çok güzeller yine bayıldım bu sefer benim olur inşallah :)

sevgiler
şükriye arslan
sukriye-arslan@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hadi bakalım inş. bu sefer bize kısmet olsun.. ayse t. k.

anne eli dedi ki...

yine boş durmamış bir sürü şey yapmışsınız ellerinize sağlık. ŞANSIMIZI GÖRECEĞİZ YENİ ÇALIŞMALARINIZI BEKLİYORUM.. kolay gelsin

anne eli dedi ki...

çok güzel olmuş yaptıklarınız ellerinize sağlık çekilişte şansımızı deniyelim.

Adsız dedi ki...

bende istiyorum bende bunlar çok şeker.. Melike Sayılgan

Adsız dedi ki...

Bu sefer benim olur mu acaba ;

Sevgiler

BETÜL

Duyguş dedi ki...

çok güzeller ellerinize sağlık herkese bol şanslar.

Adsız dedi ki...

artık bu sefer bana çıksın doğum günüm şansıma mart ayı benim ayım beni çekinnn aynur çelik

Harikalar Atölyesi dedi ki...

ellerinize sağlık, ben örtüyü alayım bu tarafa:)

elgiz dedi ki...

şans kapımı çalar mı? ellerinize sağlık, çok güzeller...

alisnur dedi ki...

ben de şansımı deniyorum.
Nurcan KAYA
alisnur@gmail.com

biraydamasalı dedi ki...

çok güzeller hadi hayırlısı:)
biraydamasali@gmail.com

Adsız dedi ki...

çok güzeller bu defa benim olsunlar:))))

BERNA

kartalberna@mynet.com

Gul/İnn dedi ki...

şansımı deniyorum o zaman :)

umarım kazanırım..

gulinozgur@gmail.com

Proje Çantası dedi ki...

Ellerin dert görmesin. harika şeyler yapıyorsun.

Küçük Mutluluklarım dedi ki...

harika hediyeler ellerinize sağlık.

★RenGiAhenG★ dedi ki...

Varım diyorummmm :)

kırmızı saçlı cadı dedi ki...

ben de varım.ellerinize sağlık.

yaruze... dedi ki...

pötikareye bayılırımmm,bende isterim:)

Adsız dedi ki...

beğeniyle her gün takip ediyorum ..dilerim bana çıkar..hadi bakalım...

ayşegül durmaz

alisnur dedi ki...

ben de ben de

Aktuelmoda dedi ki...

Yastık çok şeker,ellerinize sağlık,şansımı deniyim bakalım :)

dakikadanonce dedi ki...

harika bende çekilişe katılmak istiyorum

ilknur dedi ki...

yine çok güzel olmuşlar elinize sağlık
similk43@gmail.com

tülay karaeli dedi ki...

bende istiyorum...

alisnur dedi ki...

ben de talibim.

Yasemin ile hayata dair dedi ki...

yaa çok yoğun bir haftaydı kaçırdım mı çekilişi...
nasılda güzel yapmışsınız bayıldım...