6 Mart 2012



 Dün almaya gittiğimde ağlayarak boynuma sarılan kuzu, eve dönerken ağlarken bile eğlendim kreşte demişti. Ertesi gün için söz verdik, ağlanmayacak, yemekler yenecek, oyunlara ve aktivitelere katılınacak diye. Sabah uyandığından itibaren ben gitmek istemiyorum diye tutturdu. Okula zor girdik, direniş halinde, beni çekiştiriyor falan, öğretmenler geldiler yanımıza konuşuyorlar ama yok ikna olmuyor, çaresiz beni yolladılar, pencereden güya bana el sallayacak ama yırtınıyor, tırmalıyor etrafı, o şekilde dönüp gittim. Aklım hep orda tabi, içlidir biraz hemen frenleyemez kendini ağlayınca, ha şimdi telefonum çaldı çalacak diye öğleyi zor ettim. Öğlen gittim ki yemekler yenmiş, oyunlar oynanmış, aferin yıldızını da takmış göğsüne sırıta sırıta geldi yanıma. Bir oh çektim. Bakalım yarın sabah nasıl olacak, bu sefer öğretmenine de söz vermiş ağlamayacağım diye, böyle böyle alışacak kuzum. Bende alışıyorum, şimdilik kısa bir sürede olsa, aklım onda da olsa tuhaf bir huzur ve rahatlık duyuyorum o kısa sürede.
 Öksürük terketmedi bizi, ilacı kesmiştim o yüzden birde turplu ballı formülü deneyelim dedik.
Akşam daha önce ördüğüm bu örtüden bir tane daha başladım. Yaptığım herşeyden genelde bir tane yapıyorum bu sefer değişiklik olsun diyerek bu örtüyü ikileyeceğim.

6 yorum:

  1. çınar haftaya dönüp sana bakmadan koşa koşa sınıfına giderse bozulma bak, ben çok bozulmuştum da :))))

    YanıtlaSil
  2. ben de bu durumları yaşadım ama pes eden taraf ben oldum bu sene yormadım nasılsa önünde uzun okul dönemi olacak. Size de kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. birkaç gün sabretmek gerek deryacım zor biliyorum ama .. sonra eve gelmek istemiycek bozulucaksın :) umarım mutlu olur çınar ..

    YanıtlaSil
  4. Alışır alışııır... Anneden ayrılmak alışsa da arasıra zor gelecek ama. Oyuna dalınca herşeyi unutuyordur. Huzur duymana çok sevindim. Örtüyü ikileyip, tekli koltuklarına mı örteceksin yoksa?

    YanıtlaSil
  5. ohhh yıldızları almış minik kuzu ödülendirmeleri iyi olmuş...sevindim alıştığına demişdim sana uyumlu çocuk çınar diye demi....

    YanıtlaSil
  6. anne kaleminden; Hergün ağladığı için düşünemiyorum ama yaparsa bendeki duurm ne olur bilemedim şimdi :)

    mutlu anne; çok tşekekürler..

    fundacım inşallah, şimdilik yarım gün sonra tüm güne çevirmek istiyorum, o günleride görürüm umarım, şimdilik ortamda iyi görünüyor, bazen erken gidip orda gözlem yapıyorum da :)

    proje çantası; Bugün bana anneden ayrılmak zor değil mi gibi birşey söyledi, kabulleniyor sanırım yavaş yavaş. Örtü, Olabilir, bilmiyorum nedense ikili olsun istedim, ilkine de hala bir yer bulamasamda :)

    tack; evet demiştin :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...