9 Şubat 2012

TRT'deki "Seksenler" dizisini izlediniz mi? nasıl buldunuz bilmiyorum. Beni hem mutlu eden hemde birparça hüzünlendiren bir dizi. Aslında seksenlerde ben çocuktum, öyle olmasına rağmen, eskiye özlem duyan, antikacılardan, tarihi mekanlardan kopamayan biri olarak her bölümde eskilerden bir tat, bir koku bi birşey buluyorum ben. Duvardaki arap kadın ve adam figürü bizdede vardı, şimdi yanıp tutuşuyorum neden onlar bugüne kalmadı da attık diye. Ne çok şey var çarçabuk harcanıp, yok olan, kalan bir-iki anı ve eşya ise benim için değer biçilemez birer hazine. Zevkler ve renkler meselesi tabi ama hala izlemediyseniz ve merak ettiyseniz Salı TRT1 19:50'de.
Sürpriz battaniye de o kadar çok ör-sök ve dene yaptım ki son olarak ve tabi umuyorum ki beğeneceğim renk ve modelde karar kıldım. Battaniye ile ilgili görüp görülebilecek ilk ve son fotoğraf budur. Dikişte tıkanıp kaldım çünkü kumaş yok, bazen çıldıracak gibi oluyorum. Herşey o kadar ağır ve yavaş ilerliyor ki, dışarı çıkabilmek, çıksan bile istediğin yere gidebilmek bazen aşılması çok zor etaplar oluyor benim için. Hava şartları iyi olsa, biz hasta oluyoruz, biz iyi hava iyi bu sefer kuzuyu ikna edemiyorum. Eskisi gibi değil, eskiden nereye sürüklesem oraya gelirdi, bir şekilde onun gönlünü de yapardım şimdi inatçılık edip istemiyorum deyince çaresiz kalıyorum. 1 Mart itibariyle kreş deneyimini yaşayacağız, gittik, gördük yaşamadan bilinmez ancak bana ilk intiba olarak iyi geldi, yarım günle başlayıp, memnun kalırsak uzatacağız. Ben de yaklaşık beş yıldır ilk defa, beş yıl öncesinde olduğum duruma döneceğim.

10 yorum:

  1. seksenleri bizde severek izliyoruz.eskinin eşyaları konusunda aynı fikirdeyiz biliyorum..ayrıca blogunu okuduğum anda pcnin başından kalkıp battaniyemi örmeye gidiyorum haberin olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Neye karar verdiysen doğrudur, senden belli...
    Kuzumu bi daha öp ltf.bizim için (bu siparişti)

    YanıtlaSil
  3. Haydği hayırlısı, ilk günler çok kolay geçmeyecek, ama sonra sewn rahatlayacaksın, o da birden büyüyüverecek. Allah üniversite yıllarını da göstersin.

    YanıtlaSil
  4. bende mübtelası oldum dizinin.seninle ne çok benzer yönlerimiz var eskiye dair ne varsa beni mutlu ediyor.sanırım yaşanmışlıklar değer katıyor...kimin evinde eski bişeyler bulsam almak geliyor....inşallah kreş yaşamınız sorunsuz olur..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Dün ali kaptan ve cemile' den daral gelmeye başladı. Seksenleri izliyorum artık çok sevdim.

    YanıtlaSil
  6. battaniye için kolay gelsin...çok güzel olacağına eminim.. yaptıkların yapacaklarının teminatıdır çünkü..

    YanıtlaSil
  7. arada bakıyorum seksenlere beğeniyorum :) bence kreş çınar için de senin için de çok iyi olacak. zamanlama da mart güzel olmuş, önü yaz hastalıklar açısından daha iyi olur...

    YanıtlaSil
  8. iffet'in günlüğü; Harika :) bende bunları okudukça nedense inanılmaz bir şekilde seviniyorum :)böylesi birde harekete geçiren yanımız var ya süper..


    Ecehan; Sipariş alındı, yerine iletildi :)

    elift; Aminn.. inşallah..

    mihrimah; inşallah..

    hülya; :)

    Emine Öztürk;Teşekkürler..

    anne kaleminden; Bencede Nihancım, inşallah iyi olur :)

    YanıtlaSil
  9. seksenleri bende izliyorum, seninle aynı duyguları yaşıyorum .) battaniyenen için de kolay gelsin. kuzunun kreşi de hayırlı olsun, sana çok iyi geleceğini düşünüyorum .)

    YanıtlaSil
  10. atölye nott; Çok teşekkürler, inşallah umarım kreşi sever..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...