Öylesine..

Gittikçe sadeleşen bir hayat. Önceden ne kalabalıktık, şimdi bir rimel bir allık. Tenhalaşmak bazen iyidir.. Tipik bir davranış şekli olarak, sıkılmış bunalmış herkesin isteyeceği gibi yine uzaklaşmak istiyorum buralardan. Zaten hep gitmeli hayallerim vardır, illaki gideceğim başka yerlerde yaşayacağım, henüz tecrübe etmedim ancak içimdeki bu istek hiç değişmeksizin devam ediyor. Nedir bu evinin, doğduğun kentin sana kastı da, kalkıp hiç tanımadığın yerleri hayal ediyorsun kendine yuva diye? Yine sorgular oldum hayatı, azıcık elim boş kalınca aklım devraldı sanki. Düşünmemek için mi bu meşguliyetler? Bir sürü olsun ki, yer kalmasın başka hiçbirşeye. Hayat herdaim bilmece olmaya devam ediyor benim için, öğrenmesi zor, geçmesi imkansız bir ders gibi.
Ben yine not ediyorum herşeye rağmen hayallerimi, olanların üstünü çizip yenilerini ekliyorum defterime. Umarım iyi şeylere gebedir bu sancılar, hayatı düşünüp ona hediye ediyorum ben bu şarkıyıda. (Şu müzik ekleme olayını çözemedim henüz ama çalışıyorum, o zamana dek yine link malesef :)

5 yorum:

  1. hislerini ne de güzel ifade etmişsin, bazen insanın gidesi gelir, kaçmak olarak algılarız biz bunu olumsuz negatif bişeymiş gibi ama iyi gelir, gereklidir bazen, ruhun, bedenin, beynin dinlenmesidir...
    müzik ekleme konusunda yardımcı olarabilirim cnm bu arada :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ben de çok istemiştim gitmeyi ankaradan, soğuk gri matlaşmış görünüyordu boğuyordu beni her taraftan... ama gidince inanılmaz özledim, dönmek için çok çalıştım ve tam bir ankara fanatiği olarak geri döndüm :) 8 yıl muğla-milasta yaşadık şuan ankaradan ayrılmayı hiç mi hiç istemiyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. cecilia; Teşekkür ederim :) valla yardım isterim müzik ekleme konusunda eğer ki seni meşgul etmeyeceksem, çok sağol :)

    anne kaleminden; Nihancım öğrenmek ancak tecrübeyle yada yaşamakla oluyor sanırım, belki bende özlerim bilmiyorum ama içimde yok edemediğim bir istek bu :)

    YanıtlaSil
  4. Inan zor uzaklarda olmak sen sadece hayal et ya da mumkunse gecici sureligine uzaklasmmak en guzeli.

    YanıtlaSil
  5. small button rose; Özleyecek birşeyler varsa zordur eminim, bilmiyorum çok kesin konuşmayı sevmem ama şimdilik hep bu uzaklaşmak uzaklarda olmak isteğiyle yanıp tutuşmaktayım.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...