7 Ocak 2012

Denenecekler listesi kabarık olunca vakit buldukça başladığım örgü, bazen de kaçamak ufak denemeler, son halini ne zaman alır bilmiyorum boş bir ara buldum yaptım.
Denenecekler listesi kadar, yapılacaklar listesi de epey kalabalık. Gidilecek yerler, alınacak eksikler, yapacaklarımız derken uzayıp gidiyor. Bugün yolumuz Kızılay'dan geçti, ilginç bir sokak konserine şahit olduk. Geleneksel kıyafetleriyle kulağa hoş gelen müziklerini dinledik bir süre.
Evde yemek saatleri kaçınılmaz bir işkence ama birde dışarıda çocuğun karnını doyurmak sorunsalı var ki, insanı çatlatan cinsten, uzun uzun oturulan lokanta masası, bilmem kaç posta insanın yemeğini yiyip ayrılışını izlemek, ağızda çiğnesem mi çiğnemesem mi havasında yenen lokmalar. Bazen bu soruna çözüm olarak kendi haline bırak nasılsa acıkacak seslerine hala kulaklarımı kapamaktayım, içim elvermiyor bu yönteme, ne yapacağımı da bilmiyorum ama bu konudan çok dertliyim. Bakalım doktorumuz ne diyecek, merakla randevumuzu bekliyorum.
Yeniyıl çekilişinde kare örtünün yanındaki sürprizler pisili yastık, arkadan iplerle bağlanıyor ve ev temalı asılabilen keçe aksesuardı. Sürpriz olsun ilk gören kazanan kişi olsun istediğim için yayınlamamıştım hazırladıklarımı buradan, kargomuz Kütahya'ya ulaşmış, İlknur hanım evine yerleştirip fotoğraflarını bile çekmiş benim için, çok mutlu oldum. Öyle güzel geri dönüşler oluyor ki, o mutluluk tarif edilemez. Bu yüzden 2012'de de çekilişlere devam edeceğim elimden geldiğince.

6 yorum:

  1. beslenme çok ciddi bir problem kızım için de .. acıkınca yer cümleleri de külliyen yalan.. her beslenme saati yaklaştığında stresse giriyorum resmen...

    YanıtlaSil
  2. canım allah yardımcımız olsun .bol bol sabır versin.bu çocuklarada biraz iştah versin aminnn.senin güzel gönlünle hazırladığın paketlerden çıkan sevgi bizleride mutlu ediyor canım.yüreğine ve gönlüne sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. merhaba derya hanım alakasız bir konu olucak ama dukan diyetine başlamayı düşünüyorum memnun musunuz ne tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil
  4. Emine Öztürk; Hepimiz aynıyız demek ki :(

    mihrimah; Amin, teşekkürler :)

    adsız; Ben dukan diyetini yapamadım sevmediğim yiyecekler yüzünden, sonra karatay iyi diyenler var bilmiyorum her ikisini de araştırıp kendinize en uygun olanı seçmelisiniz, ben diyet sayfasını kapadım kendimce kurallar koydum bilinen şeyler gerçi, abartmadıkça herşeyden yiyorum en ağır öğünümü saat 16:00-17:00 gibi yiyip akşamı sadece ekmeksiz, çorba, salata, yoğurt meyveyle geçiştirip akşam birşey yememeye çalışıyorum, kurallarım çok katı değil, diğer türlüsü beni geriyor çünkü.

    YanıtlaSil
  5. derya hanım asıl siz bizi çok mutlu ettiniz kızım bayıldı hediyelere, artık en sevdiğim yastığım kedili yastığım diyor :)
    çok teşşekürler elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ilknur; Rica ederim, çok teşekkürler, çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...