Ve Kazanan...

Yaptığımız battaniye çekilişine katılan tüm isimleri yazdık ve minik elleri daldırdık isimlerin içine kazanan kişi;
Tebrik ederim Berna hanım. Güle güle kullanın, dilerseniz biraz daha büyütün örgüyü nasıl isterseniz. Blogdaki mail adresimden bana adres bilgilerinizi bildirin lütfen. Katılan herkese tek tek teşekkür ederim. Keşke herkese bişeyler gönderebilsem, gönlümden geçen kesinlikle budur. Herkese gönderemesemde zaman zaman bu tarz çekilişler yapmayı planlıyorum, bir kereye mahsus değil. Herzaman şansınız daim olsun.

11 yorum:

  1. teeşkkürelr böyle bir çekiliş için kazananda iyi örmeler:)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler kazanmışım inanamadım.çokta sevindim doğrusu.bugün tadım yoktu benim için moral oldu.çınarın minicik eli bana uğur getirdi bugün.sonsuz teşekkürler derya hanım.

    YanıtlaSil
  3. sezobigo; Ben teşekkür ederim, katıldığınız için..

    berna; Tekrar tebrikler, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Çınarın o minik elleri tam ısırmalık:))) Çok akıllı ve tatlı bir oğlunuz var Derya hanım, Allah nazarlardan esirgesin, şansı daim olsun...Gül Aktaş
    Berna hanımı da tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  5. Gül Aktaş; Teşekkür ederim :) amin cümlemizin yavrularını nazardan korusun.

    YanıtlaSil
  6. biz teşekkür ederiz kazanana teprikler... kazanmasam bile adımın o küçüçük kağıdın içinde küçücük bir ele demesi ve adımı oradaki resimden okumakta ayrı bir zevk...

    YanıtlaSil
  7. sen çekiliş yap canım bunu kaçırdım yoğunluktan birdahakine inşallah

    YanıtlaSil
  8. Berna Hanım güle güle kullanır inşallah. Yüreğinizi, göznurunuzu kattığınız bir eseri bir başkasına hediye etmek ne kadar asil bir davranış, tebrik ve teşekkür ederim kadın olarak.

    YanıtlaSil
  9. yaşam; Teşekkürler..

    çılgın mevdoş; canınız sağolsun birdahakine inşallah.

    ecehan; Rica ederim, küçük şeylerle hem mutlu oluyor hem etmeye çalışıyorum, tarifi yok.

    YanıtlaSil
  10. Kıskandım :) Genelde kıskançlğım yoktur ama bunu kıskandım :)

    YanıtlaSil
  11. Asortik krep; İnanın bende kıskanıyorum çünkü bir etkinliğe katılmak ve birşey kazanmak benim için hayal, hiçbir kurrada çıkmadım şimdiye dek, belkide kendi hayallerimi gerçekleştiriyorum bu şekilde bilmiyorum :) Bir sonrakine sizin adınızı da yazayım mı?

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...