15.08.2011

15 Ağustos 2011

"Örmek isterim, ben devam ederim" diyenler. Derya kuzusundan şartsız şurtsuz bir hediye çekilişi, ne izleyicimiz olmanız ne de bloğunuzda bizden bahsetmeniz gerek. Çook sıkıcı ve yapay bulduğum bu tarz koşullara nispet bir çekiliş yapıyorum. "Katılıyorum" yorumu bırakanlar arasında yapılacak kura çekilişinde yanında birkaç renk ipleriyle birlikte bu battaniye ayrıca yine gönlümüzden kopan sürpriz el yapımı hediyelere sahip olacak, örgüyü seven elişlerine meraklı şanslı kişi olmak istermisiniz? 17 Ağustos Çarşamba günü kuzuya katılan isimleri yazıp çekilişi yaptıracağım. İyi şanslar dilerim..

29 yorum:

3prenses dedi ki...

harika..umarım ben şanslı olurum:)

şükü dedi ki...

"katılıyorum"
size daha öncede mail atmıstım bu tarz bir battaniye örmek istediğimden ve sizi çok severek takip ettiğimden bahsetmiştim. umarım bana çıkar :)

Şükriye arslan
sukriye-arslan@hotmail.com

Adsız dedi ki...

katılıyorum. sizi bu genç yaşınızda çok başarılı buluyorum.İnci

sezobigo dedi ki...

katılmam mı?:))
katılıyorm tabi.
hadi hayırlısı bakalım

birdy dedi ki...

hasetle izlediğim örgülere kanmamak ve katılmamak mümkün mü? ben de ben de

Seddosh dedi ki...

seve seve :)

BERNA dedi ki...

şanslı olmayı diliyor ve bende katılıyorum.sevgiler....

ebrulikedi dedi ki...

katılıyorum:)
valla ben de çok isterim.hazır başlanmış bir örgüye hayır diyemem.hadi bakalım hayırlısı.
ben de hiç sevmiyorum öyle izleyicim olun,blogunuzda duyurun gibi lafları.
izleyici toplamak için yapılan bişiy gibi geliyor.

S. Tugce Ozden dedi ki...

Isterim tabii ki:)

Zeynep topcu dedi ki...

Derya Hanim bende katılıyorum

Adsız dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Hiç şans bana gülmedi böyle çekilişlerde belki bu sefer güler. Sizi çok ilgiyle ve beğenerek takip ediyorum zaten. Kendime bol şanslar diliyorum.

Gamze Demir.

BIRAKTIĞIM İZLER dedi ki...

bende varım. katılıyorum.

alonenes dedi ki...

zaten senin örgülerine hastayım bende varım:)))

funda dedi ki...

bebeğin şansına katılıyım ben de ..hani battaniyesi olmuş olsun annesinde iş yok :)

Nur dedi ki...

daha önce benim olan harika hediyelerinize yenilerini eklemek isteyebilir miyim :) Bir kere kazanan bir daha katılabiliyor değil mi? :)

Nazan dedi ki...

Yazdığın sebeplerle hiç böyle bir çekilişe katılmadım Derya.Ama bloğunu takip etmek hoşuma gidiyor.Şansımı bende deneyeyim..

Derya Kuzusu dedi ki...

Tabiki katılabilirsin Nur'cum. :)

gonca dedi ki...

katılıyorum tabikide:)))

tack dedi ki...

zaten yaptıklarınıza hayranım bende katılmak isterim...

SEVECEN dedi ki...

bayıla bayıla istiyorum hemde harikaaaaaaa

kpsszede dedi ki...

Katıldım gitti:)

Adsız dedi ki...

Bende katıldım gitti.ellerine sağlık kuzunun annesi.O tatlı kuzuyu öpüyorum. OYA

YAŞAM dedi ki...

bende katılmak istiyorum bir şansımızı deneyelim bakalım kısmet sizide beğenerek takip ettiğimi söylemeden geçemem sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ben de katılmak istiyorum...Gül Aktaş

Ecehan dedi ki...

yüreğiniz kadar büyük marifetleriniz, tebrik ederim.

şengül ilbay dedi ki...

bende katılmak istiyorum yeni bebişimin şansına ona örterim bende : teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

bu kadar emek verilen bir işi devam ettirmek zevkli olur herhalde ben de şansımı denemek istiyorum atiye ölçücü

persephone110 dedi ki...

katılıyorum..sizin örgülerinizden heveslenerek bende bir battaniyeye başladım..
sevgiler

Adsız dedi ki...

Ben de kızımın şansıma katılmak istiyorum ama geç kalmamışımdır umarım ..Ebru Bulut