11 Temmuz 2011

Sıcaklar iyice bastırdı, geçtiğimiz hafta evde kalmanın acısını çıkardık sıcaklara rağmen. Ben hala kendimi dinlemedeyim, ufak bir kıpırtı bekliyorum kalkıp silkelenip kendime geleceğim, yeniden birşeyler yapmak isteyecek ve dört kolla sarılacak. Salla pati deryaya alışamadım, bazen seviyorum, bazen de üzerime çöken ataleti atmak istiyorum.
Gezmelerden en memnun kim söylemeye gerek yok sanırım, ama işin işkence yanı son sürat devam. Dediğim dedik, pabuç kadar bir dil ve herşeyden nem kapan bir alınganlık, ben ise kuzunun bunca tribiyle gezmeye çalışan bir tip, sinirlerime hakim olmaya çalışarak ve bolca dişlerimi sıkarak geçiriyor, bu da bir dönemdir geçer diye umuyorum.

2 yorum:

  1. ayşen yörükoğlu10 Temmuz 2011 23:10

    günaydın.oğlunuzun o lokum gibi yanaklarından öpün benim için lütfen.ne güzel annesine arkadaşlık ediyor, varsın biraz da naz yapsın annesi:)

    sevgiyle,

    YanıtlaSil
  2. Ayşen yörükoğlu; Merhaba, zor ve yorucu bir arkadaş ama iyiki var,teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...